Le Mans Classic 3/4/5 Juli 2020 eh … 2 t/m 6 natuurlijk !

Home Forum Porsche Uitstappen Le Mans Classic 3/4/5 Juli 2020 eh … 2 t/m 6 natuurlijk !

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

– KLIK – hier voor het topic van Johann inzake LMC 2016

– KLIK – hier voor het topic van 2018

Het idee is om wederom meerdere plaatsen naast elkaar op de privé camping van SpeedChills (Bleu Sud) te regelen, zodat we samen toch wat meer ruimte hebben.

Le Mans Classic 2020 is van Vrijdag de 3de Juli tot en met Zondag de 5de Juli.

Mijn planning is om al op Donderdag de 2de Juli die kant op te rijden, zodat we écht mooi op tijd zijn.
      Huiswaarts gaan kan dan of op Zondagavond de 6de of op Maandagmorgen de 6de Juli.

Voor jullie rest dan natuurlijk de hamvraag: wat kost het ??

Dat is helaas nog niet bekend, maar reken ongeveer op het volgende

De prijs voor deelname door één persoon (1 auto – 1 tentje) bedraagt hiermee € 595,- *
      De prijs voor deelname door een duo (1 auto – 1 tentje) bedraagt hiermee € 925,- *

De prijzen zijn voor 1 standplaats waar Porsche en tent op komen te staan. De prijzen zijn inclusief toegang tot het circuit, de paddock en 1 tribune. De Prijzen zijn inclusief avondeten en ontbijt.

* wisselkoers € vs. GBP afhankelijk 💡

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • de boekingen lijken trouwens al open ? op de officiële site staat ‘vanaf november’ maar op onderstaande site staat ‘bookings are open now’

https://lemansrace.com/accommodation/travel-destinations-event-tents-at-le-mans-classic/

ik was van plan wat Belgisch bier mee te nemen, maar dan moet ik het uiteraard kunnen koelen…vandaar de vraag naar beschikbaarheid ‘elektriciteit’…
          dus niet op de Blue Sud noch op de Nord, meen ik hier te mogen opmaken…

Vandamme, ga je volgend jaar terug ?

123

geen idee, ik zat de meeste tijd gewoon binnen het Circuit of in het Porsche Center Belgisch bier weg te werken…

[quote=”vandamme” post=278175]Ik stond op de gewone blue nord..
              de douches daar zijn ietwat minder [/quote]

Je beslist natuurlijk (en uiteraard) zelf waar je verblijft 😉 … de een op een camping, de andere in een weide bij een boer .. en dan heb je er die een huisje of een hotel kamer huren :respekt:

En ik zie dat ik in m’n eerste post Blue Sud had moeten schrijven 😳

Ik heb eenmalig op Blue Nord gestaan, prima als je van K(r)amperen houdt 🙂 … iets meer Glamping vind je op Blue Sud, waar ook je ontbijt en diner klaar staat 😉

123

Ik stond op de gewone blue nord..
                de douches daar zijn ietwat minder
                maar stonden ook gewoon lambo’s aston martins en porsches rond mij.

Gewoon vriendelijk zijn voor de buren en iedereen kijkt voor mekaar uit.

Foto’s zijn er zeker wel, maar vraag me niet even waar ze staan 😳

[quote=”gdpsuz1982″ post=278173] die standplaatsen ‘Porsche + tentje’…is dat met aansluiting voor elektriciteit ? [/quote]

Nee, niet direct bij je tent. Wel bij de toiletten en in de grote tent, het Speedchills Private Camp is een omgetoverd “weiland”.

Het terrein is schoon en goed begaanbaar.
                  Er is veel sanitair (wc, douche, wasbakken) en een 24/7 schoonmaakploeg. Daarmee altijd zuiver en voorzien van voldoende toiletpapier 😀
                  Het terrein is afgesloten en bewaakt – je komt er zonder polsbandje niet op of af .. en ook je Porsche staat er dus veilig 😉

Stroom: als in laadpunt voor je GSM, tablet etc. Dit is aanwezig in de grote tent, waar je ontbijt en diner hebt – en waar je ook een (extra) drankje kunt kopen.
                  Ook hangt daar een groot TV scherm – en hebben ze soms (live) muziek.

Hey 911_NL…

die standplaatsen ‘Porsche + tentje’…is dat met aansluiting voor elektriciteit ?

en hebben jullie ergens foto’s gepost online van jullie LMC avontuur in 2018 ?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.