Home › Forum › Porsche Uitstappen › Le Mans Classic 6-8 juillet 2018
- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 4 maanden geleden door 911_NL.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Voor zover ik weet is er gewoon toegang tot de RDW database – dit staat ook op de LEZ site ….
[quote=”deepee” post=269827]een groepje noorderburen werd op de terugweg gespot bij plaasjcafé op linkeroever. hopelijk hadden jullie voor de oudjes een LEZ dagpas want anders zit er nog een boete van 150 euro aan te komen en wordt het een duur dinertje.[/quote]
Is maar € 115,- meer dan wat de LEZ pas kost …. niet écht een pleister op de wond, maar toch 😉
Ik heb het ook maar even in het topic op PF.NL gepost, dan is de verassing er in iedergeval vanaf 😀
bij mijn weten zijn er nog geen afspraken om persoons gegevens uit te wisselen voor niet politionele dingen. Zoals bv de LEZ.
en blijven buitenlanders voorlopig nog buiten schoteen groepje noorderburen werd op de terugweg gespot bij plaasjcafé op linkeroever. hopelijk hadden jullie voor de oudjes een LEZ dagpas want anders zit er nog een boete van 150 euro aan te komen en wordt het een duur dinertje.
een groepje noorderburen werd op de terugweg gespot bij plaasjcafé op linkeroever. hopelijk hadden jullie voor de oudjes een LEZ dagpas want anders zit er nog een boete van 150 euro aan te komen en wordt het een duur dinertje.
[quote=”vandamme” post=269775]Blue nord stond niet helemaal vol , ik had open ruimte naast en achter mij.
stond naast een mobile home dus had wat schaduw op de middag. Ideaal.[/quote]Als die ruimtes wél vol waren en je geen schaduw van die camper had gehad ….. was het toch zeker minder ideaal 😉
Ook Blue Sud stond niet helemaal vol – en ze hadden het terrein notabene nog uitgebreid 🙄
Blue nord stond niet helemaal vol , ik had open ruimte naast en achter mij.
stond naast een mobile home dus had wat schaduw op de middag. Ideaal.Douches idd wat weinig.
Maar nog nooit gaan camperen en zoveel dure exclusieve auto’s in het stof zien staan.
Lambo Aventator, Aston DB5/6, Ferraris, Porsches, 356 speedster echt en kit, Lotussen, TVR’en, Jaguar E types ocupe en cab, stond er allemaal met hun tentje.. Echt wel cool.[quote=”vandamme” post=269655]bedoel je de camping naast die van mijn , blue sud, of gewoon ook op bleu nord?
Ik kom dan eens goeie dag zeggen :D[/quote]Blue Sud – was het.
Zoals elke 2 jaar 😉1x op Blue Nord gestaan. Te dicht op elkaar naar mijn mening, te weinig toilet/douche faciliteiten …. en vooral stoffig doordat iedereen elke dag heen en weer naar de supermarkt gaat om een ontbijtje te halen.
Overigens had je niet Blue Sud niet (zomaar) opgekomen, ookal had je exact geweten waar wij stonden. dezelfde plek/locatie als de afgelopen jaren, maar nu stond security al helemaal vooraan, bij de weg. Eerder stonden deze pal naast onze tentjes – maar ze hebben het terrein uitgebreid.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.