Le Mans Classic juli 2022: alle tips welkom

Home Forum Porsche Uitstappen Le Mans Classic juli 2022: alle tips welkom

• Maker
    Discussie
  • Hallo, 

deze zomer trek ik er voor de eerste keer met de P op uit richting LeMans Classic. Heb camping geboekt voor de wagen en mezelf…
    Nu heb ik geen flauw idee wat ik daarvan mag verwachten – Metaltown op Graspop, daar ken ik ondertussen het reilen en zeilen, maar LeMans …

Wie heeft deze uitstap vroeger al eens gemaakt ? waar moet ik op letten ? wat zijn handige tips ?
    Alle informatie is welkom…

Het komt snel dichterbij, en één of andere wereldepidemie die roet in het eten kan gooien, dat lijkt onwaarschijnlijk…

Bedankt alvast !

Mvg Gert

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • wow top, wat n aanbod 

0

Mooie geste Marcel !!!

0

Heb ze, behalve de  laatste allemaal gedaan. Was 1e keer  in LeMans, als standcommissaris 24hr in 1976 !!
          Tot 2013 alles meegemaakt.,24hr, prequalificaries en Classic als official . Sinds mijn pensioen zit ik in de periode van de 24hr steeds in het zuiden, denk dit jaar speciaal voor de ” Classics” sneller terug te komen.
          Als ik ga kan ik U wel “gidsen” en binnenloodsen in bv “amicale de commissaires” , controle toren etc..
          Is prachtig evenement snel uitgegroeid tot iets …Goodwood gehalte .
          Veel herineringen jaren 70 toen J Ickx DE Man was !  Heb veel fotos maar lukt niet om bij te voegen !
          groeten

0
        3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.