Le Mans Classic juli 2022: alle tips welkom

Home Forum Porsche Uitstappen Le Mans Classic juli 2022: alle tips welkom

• Maker
    Discussie
  • Hallo, 

deze zomer trek ik er voor de eerste keer met de P op uit richting LeMans Classic. Heb camping geboekt voor de wagen en mezelf…
    Nu heb ik geen flauw idee wat ik daarvan mag verwachten – Metaltown op Graspop, daar ken ik ondertussen het reilen en zeilen, maar LeMans …

Wie heeft deze uitstap vroeger al eens gemaakt ? waar moet ik op letten ? wat zijn handige tips ?
    Alle informatie is welkom…

Het komt snel dichterbij, en één of andere wereldepidemie die roet in het eten kan gooien, dat lijkt onwaarschijnlijk…

Bedankt alvast !

Mvg Gert

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • wow top, wat n aanbod 

Mooie geste Marcel !!!

Heb ze, behalve de  laatste allemaal gedaan. Was 1e keer  in LeMans, als standcommissaris 24hr in 1976 !!
          Tot 2013 alles meegemaakt.,24hr, prequalificaries en Classic als official . Sinds mijn pensioen zit ik in de periode van de 24hr steeds in het zuiden, denk dit jaar speciaal voor de ” Classics” sneller terug te komen.
          Als ik ga kan ik U wel “gidsen” en binnenloodsen in bv “amicale de commissaires” , controle toren etc..
          Is prachtig evenement snel uitgegroeid tot iets …Goodwood gehalte .
          Veel herineringen jaren 70 toen J Ickx DE Man was !  Heb veel fotos maar lukt niet om bij te voegen !
          groeten

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.