Home › Forum › Porsche Uitstappen › Leander’s lentemeeting
- Dit onderwerp bevat 127 reacties, 34 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door
Marcel.
-
MakerDiscussie
-
16 december 2011 om 01:54
Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
Daarom even hier neerzetten .
Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen -
MakerDiscussie
-
[quote=”cabrio wim” post=95501]Tsja, hoe hoger in Nederland, des te slechter het eten. ;)[/quote]
Ik denk dat je dan NOG hoger moet. Heb hier niets te klagen Wim :lekker:
Leuke meeting; vooral voor de sociale contacten. Lekker een broodje gegeten in het restaurant met JMS en Sabar. Naast de special stage heb ik daar niets te zoeken met de GT3. Daar kan Leander niets aan doen. Het was goed georganiseerd naar mijn bescheiden mening. Verbeterpunten blijven er altijd. Daar hebben we het al even over gehad met deze en gene voor een volgende editie.
Was wel glibberen op dat graffel. Het gootje moest je gewoon hard overheen dan had je nergens last van
Geen idee welke tijd ik heb gereden.
Zo te lezen hebben we wat gemist ,ja de spcial stage met de knik zou helemaal niets geweest zijn voor mij.
Genoten van het filmpje en de foto’s .Bedankt .Was heel leuk, tof gezelschap, alleen inderdaad koud, jammer dat we niet meegegaan zijn naar Breda, zeker voor herhaling vatbaar.
we hebben genoten
triek en greetSpijtig van het zeer koude weer maar voor de rest dik in orde!
Thx Leander & friends!!@Bully. Leuk, mijn witte 911sc op de voorgrond. Qua geluid iets minder, vond het niet zo’n goed idee een 29 jaar oude motor koud vol in de toeren te jagen…
Die 150 km/h heb ik niet gehaald, blijft toch link op NL wegen.
Vorige week had ik wel nog 255km/h op de GPS, lekker ontspannen op de Duitse Autobahn op de terugweg van de Ring.Enfin, hier een fotootje van de “Special Stage” waarbij de achtervelg door de wielkast opgeslokt dreigt te worden;
Hey, Koen, heb net hetzelfde batterij probleem gehad gisteren! 🙁
s’Ochtends kreeg ik hem nog net aan de praat; ben gaan tanken met de motor draaiende maar aangezien ik de batterij niet vertrouwde ben ik even terug naar de garage plaats gereden om de start kabels mee te nemen.
Als ik daar vertrok zoals een echte beginneling de motor laten blokkeren …. en natuurlijk wou hij dan niet meer starten 😥
Na de nodige ruzie met mevrouw hem uiteindelijk aan de praat gekregen met een batterij booster.
Dan maar tegen 150km/uur naar Oosterhout gevlamd om toch maar niet te laat te komen… we waren er net om 12 uur… en bleek dat het ganse programma een uur vertraging had…Toch leuke meeting geweest; de ganse dag op stap geweest met Mushroom, Triekmans, Zwarte Pijl en mbembe (van ons zusterforum). Leuk gezelschap!
Dag leuk afgesloten met een lekker etentje met de forummers.En dan weeral tegen 150km/uur naar huis want moest nog naar een klant 😳
Voor herhaling vatbaar in elk geval !
Greetz,
Plumber
De koffie was heerlijk!
En extra heet dus dubbel lekker met die kou.
Wel in een kartonnen bekertje voor € 2,- nogal aan de prijs…, maar wat zou je voor een koel glas water in de woestijn kunnen rekenen?Daarom… een koopje! :wtf:
Zeer mooie meeting,alleen zeer koud het enige wat ik een domper vond was her broodje dat ik bestelde,6 euro en het was dan nog uitgedroogd was wel overdreven maar ale er stonden zeer mooie wagens en daar kwamen we wel proficiat voor de organisatoren volgend jaar zijn we terug er bij grtjes JB
@911-lover : 911addict op 6.22 op het filmpje en op de 6° rij 3° van links op de foto op je website. Was mijn 1° Porsche treffen en vond het de moeite, ondanks de koude. Heb jouw blauwe CS zien staan, niet moeilijk te spotten in dat kleurtje 😀 . Op naar Porsche Scene Live op 6 mei.
Wegens tijdsgebrek en mijn P heeft nog niet gereden dit jaar, moet hem nog poetsen etc. heb ik deze meeting gemist.
Maaaar, tot eind mei staat er ieder weekend wel een rit gepland, jieha.@Funny: de “special stage” was een sprintje rondom pionnen op een grote parkeerplaats.
Helaas zat er een knik in het wegdek halverwege waardoor je met een laag sportonderstel de bocht niet vol kon nemen omdat de voorspoiler dan de grond zou raken.
…daar was ik tenminste bang voor…Wie er uiteindelijk de beste tijd heeft neergezet en wat mijn eigen tijd was weet ik niet, tegen de tijd van de bekeruitreiking zat ik lekker binnen aan de capuccino.
We werden naar buiten geroepen toen bleek dat Ed de beker van de mooiste cabrio gewonnen had :first: , en met hem zat ik gezellig te tafelen :drink:Misschien dat Leander de tijden nog op het forum zet, maar gezien het gewicht van 1690kg van mijn S4 zal het geen topper zijn op dat kleine baantje.
Enfin ik heb de forest run gedaan en ik had niets te klagen over slechte wegen.
Zoals de auto er nu bijstaat hoef ik alleen het remstof uit de velg te vegen en enkele vliegen weg te poetsen, heb geen last gehad van vuil en kiezel 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.