Home › Forum › Porsche Uitstappen › Leander’s lentemeeting
- Dit onderwerp bevat 127 reacties, 34 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door Marcel.
-
MakerDiscussie
-
16 december 2011 om 01:54
Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
Daarom even hier neerzetten .
Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen -
MakerDiscussie
-
Ik vond het ook supergezellig vandaag .
Al had het vertrek wat vertraging door een volledig ontladen battrij (komt ervan als je te lang niet rijdt , en de druppellader er niet aanhangt).
Na eerst proberen met de snellader (zonder gevolg) , dan met starthulp van de Subaru (zonder gevolkg) , dan duwen (vrouw en zoon te zwak 😈 ) toch maar bij de buren gegaan en met hun Toyota Landcruiser (dubbele batterij) lukte het na een vijftal minuten .
JP en vrouwtje , bedankt om toch op ons te wachten .
Na een rustig ritje arriveerden we er rond 11.30u.
Het stond er al behoorlijk vol .
Om 12u zou er dan iets speciaals volgen , maar dat bleef uit .
Rond 13u kwam er dan een speech van Leander en een vraag om even de motoren te laten ronken .
Dit was wel indrukwekkend .
Om twee redenen deed ikzelf hier niet aan mee . Ten eerste daar ik niet ga gassen met een koude motor , en ten tweede daar de mijne toch veel te stil is 😈
Daarna vertrok het grote deel voor de verschillende ritjes .
Wij kozen voor de culinaire rit daar we toch wel zin kregen in een warme drank en wat honger kregen .
Halverwege dat ritje was het een Porschewalhala daar velen deze rit gekozen hadden . Ondaks dat we bij de eerste waren mochten we een eeuwigheid wachten (de zaak was nog meer dan half leeg) voor ze eindelijk een bestelling kwamen opnemen , en het wachten op het eten duurde al even lang . Gevolg was dat we pas tegen 15.45u terug waren van het 24km lange ritje en nog tijd hadden om even nog wat mensen te spreken alvorens we om 16.15u moesten vertrekken richting Duitsland om de zoon terug te brengen .
Vandaag dus een lekkere 450km gereden en echt genoten van mijn blauwtje.
Vele bekenden van hier en oude bekenden van het zusterforum tegen gekomen en gesproken , maar helaas ook vele die aanwezig waren gemist .
Al bij al een gezellige bedoening en een grote opkomst . En al was het koud , het is wel droog gebleven :relaxman:
@JP (Remmel) : Tof je nog eens gezien te hebben en deze keer niet op Zolder . Het parcours heb ik niet gedaan vanwege tijdsgebrek . En als ik zo lees dat het er nogal smerig bijlag , had ik het toch niet gedaan .HIER mijn fotootjes
Enkele teasers
klikkerdeklikMushroom om 1min4. En om 6.17 een verbrande koppeling.
Heb daar vandaag ook heel wat P’keus gezien, zelfs enkele rare Italianen en Jappen.
Er reed zelfs een 924 tussen, of was’t en 968, of was’t een Fiat, of één grote afzichtelijke spoiler, of ditallemaalineen?? :puke:Ben bij de mannen van Poca verzeild geraakt en de ‘culinaire tour’ gedaan…
Mijn mening, veel Porschekes maar 2 weken terug, in de Limburg was, ‘t véél leuker en warmer ook. :relaxman:
CU next time :driver:Och die mannen kunnen gewoon niet rijden 8)
Veel PK’s en dat is’t :sarcastisch
Mushroom
(net achter Triekmans gearriveerd)ne 4S of turbo was toch in het voordeel,parcour lag er nogal vuil bij,
veel kleine keizel, 😥Awel zwarte pijl dat valt me tegen van jou ,niet op het podium 😥 😥 😥 .
Vandaag veel porschen gezien, was toch de moeite om eens gezien
te hebben,wel heel koud.Bij de special stage geeft triekmans podium,
toen wij daar om 16u30 vertrokken stond hij met de snelste tijd,met
zijn 4S toch in het voordeel,terug nieuwe leuke forumers leren kennen 😉was idd héél koud. De eerste route gedaan maar zo goed als geen P’tje tegengekomen. Wel de boxster wat leren kennen. De eerste keer dat ie zowat echt is buitengekomen. Vandaag een kleine 200km na elkaar gereden.
Resultaat, twijfelde de laatste tijd toch hard om em bij te houden en naar een 911 over te stappen. Nu toch meer leren appreciëren. 911 zal dus nog wat mogen wachten 😆 Enkel nog twijfel om de bilstein te plaatsen of de h&r veren of orgineel te laten.Enkele oud bekenden tegengekomen en fijne wagens. Mooi. In schoten ook enkele beauty’s mogen bekijken en zeker horen (triumph 😉 ).
De volgende zeker terug van de partij. Wij zijn al aan verlengd weekendje aan het ineensteken voor de 17e mei naar de champagne streek. Als er gegadigden zijn?
Vertel eens over de Special stage ,welke proef stond er op het programma ?
Er waren meer “gele taartscheppen” op de weg vandaag
De meeting was super, maar ook superkoud.
Maar de vele Porsches en vooral het hele sociale gebeuren verdreef de kou.
@Koen: super om weer bijgekletst te hebben!, je zoon heeft vast en zeker weer een zoveelste Porsche-virusje opgelopen.
Jammer dat hij de zonnebril niet nodig had vandaag, die had ik graag gezien vandaag. 😎Heb je de special stage nog gedaan met de 968CS?, ik wel maar met 1700kg ben je niet de snelste op zo’n klein baantje…
Zwaaien doen jullie zeker niet als je naar huis rijdt via de E19 en wij net naar huis rijden de andere kant op ❗
Gele taartschep, zwarte 996 en nog vele anderen zien rijden richting Antwerpen.leuke bedoening daar in nederland, véél fraais bij elkaar gezien en tof nog een paar bekende gezichten van het forum tegen het lijf te lopen, had jammergenoeg zelf geen porsche bij vandaag :engeltje:
Ik vermoed dat jij via Kasterlee naar Turnhout rijd?
Dan stel ik voor, als je aan de ring komt naar links (richting Vosselaar, Merksplas) en daar dan direct rechts op de parkeerstrook, ter hoogte van het ziekenhuis?
Of op einde ring, links richting Merksplas aan de parking van het crematorium?
Anoniem15 april 2012 om 08:40Misschien een goed idee.
Waar in Turnhout treffen we elkaar 💡
Op ring ergens ❓
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.