Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
      Daarom even hier neerzetten .
      Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 127)
      • William, indien je zin hebt om langs Mol te komen, of bv. ergens in Turnhout op de ring af te spreken, laat maar weten.
        Ik vertrek om +/- 10.00u want binnendoor naar Hoogstraten is toch een 50 minuutjes, schat ik.

Anoniem

Ik ga toch ook nog tot daar rijden.
          Ben niet ingeschreven, had niet gedacht er te kunnen naar toe gaan.
          Als er geen plaats is keer ik wel terug, heb ik toch een rit gereden.
          Ga langs Hoogstraten rijden, misschien kan ik daar aanpikken aan een treintje.

Ik hoop dat er straks nog ruimte is op de ‘928-parking’ gezien ik eerst nog ff een stukje F1 wil kijken… :relaxman:

De boodschap zal dan maar zijn “op tijd komen” :sarcastisch

Het laatste moment nog zoveel bijgekomen 😯
                En de parkeerplaatsen ?
                Je had er dacht ik “maar” voor 250 wagens .

We zitten thans op 330 Porsches :relaxman:

Op mij moet je niet rekenen ,had ik al doorgegeven aan de organisator en Mushroom .Ik kan niet gaan en ferm tegen mijn zin maar we zitten met opendeur dagen in de zaak en zodoende zal het werken worden dit weekend 🙄 😥 Aan allen die wel gaan een fantastische leuke dag gewenst :driver: :drink:
                    groetjes Snoer

OK, ik zal er om 10.15 u zijn aan ‘t Spaceship. Tot dan. Zal leuk zijn een aantal forummers en hun P “live” te onmoeten.

Veel plezier allen, raak elkaar niet kwijt tussen die ruim 500 andere P liefhebbers.

Zit zelf in België het weekend 😆
                        Morgenochtend vertrek, daarna lunchadvies van Gette opvolgen en weer verder.

Ok voor mij.
                          Tot zondag!

XXX

Thanks Mush :respect2:
                            Gingen we niet beter een vers draadje ermee starten, ”t was net dat wat me niet lukte 😳
                            Maar in ieder geval tot zondag, als we elkaar maar vinden tussen de 300 P’kes :applaus:

Kleine correctie: Gentleman zal niet aanwezig zijn omdat mijn P nog niet klaar is. Hopelijk volgende week…
                              Heb Bladerunner daar al van op de hoogte gebracht.
                              Grtz

OK voor mij: Treintje Vlaanderen spreekt af om 10u15 en vertrekt om 10u30 aan station Spaceship te Kruibeke 😉

XXX

Dju 👿 probeer van gisteren al een nieuw draadje te starten om af te spreken voor ‘het treintje’ en krijg telkens als boodschap ‘de webpagina kan niet worden weergegeven’. Zal een moderator oven bemailen…

***edit by mushroom: dit erbij gezet op vaag van Peter***

Mushroom om 10:30u vertrekken (dus vroeger daar zijn) aan’t ‘spaceship’ te Kruibeke (benzinestation E17), Snoer964, 911 addict, JMS, Triekmans, allemaal op dat treintje?

Peter_Targa_84 om 10:30u(dus daar ook vroeger zijn) vertrekken aan den Inno in Schoten aan de Pizza hut. Patrick B, Triumph1 en Luc 933 komen allen daarheen.

POCA start vanop ‘t rondpunt in Wijnegem om 10:30h.

Misschien even op elkaar wachten aan het benzinestation aan St. Job-Brecht en daar doorrijden 10:50u, het is nog maar een 40min rijden dan. Dan zijn we er pas om 11:30u Misschien te laat of ok?

Er komt nog een treintje van de kempen, Bladerunner, Gentlemen,…
                                  Een Limburgs treintje is er ook zeker en vast.

Schaaf maar bij aan de uren of zo maar zie dat we een besluit nemen en niet op een ander uur plannen aan te komen of te vertrekken hé, zou stom zijn.

CU There !

Hallo, oh dat is jammer. Kom je met de daily driver dan langs?

We zitten nu op 298 🙂

Gekkenhuis gewoon met die aanmeldingen, I love it!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 127)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.