Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
      Daarom even hier neerzetten .
      Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
    • PB

291, de Misses P zal nog niet hersteld zijn tegen dan. 😉

wij zullen om 10u15 aan tankstation kruibeke zijn :driver:

TIP: Start een nieuw topic inderdaad 🙂

Update: Momenteel 292 auto’s!!!

Ik hoorde bijeenkomst 10H30 aan fruitkraam jb

XXX

Om welk uur komt POCA samen aan het rondpunt?
                Vandaar dan naar tankstation aan St Job??

POCA komt tesamen aan rond punt gr jb

In ST-Job ,Brecht is er toch ook een benzinepomp langs de autostrade .
                    Waarom wachten jullie daar niet ?
                    Even voor iedereen duidelijk aangeven hoe en wat aub .Desnoods nieuwe topic starten.

XXX

— TREINTJE — TREINTJE —

Als Mushroom zijn treintje vanuit de vlaanders in Kruibeke samenkomt en dan richting parking St. Job komt, kunnen wij beter om 10:30u doorrijden van de Carrefour in Schoten en in St. Job op hen wachten op hen, zij passeren er rond 10:40u à 10:45u, kunnen we aansluiten :relaxman:

OK zo????

Het is me nu niet helemaal meer duidelijk waar we met het Antwerps treintje vertrekken?
                        Ik kan persoonlijk ook wel genieten van een treintje … dus ergens afspreken waar het treintje van kruibeke ons kan vervoegen? Carrefour Schoten of afrit verder St. Job (is ook een park&ride) naast snelweg? Rondpunt in Wommelgem ligt volgens mij niet op de route.
                        Wat zal het worden?
                        Luc

Als je iets vindt laat je het mij dan weten Funny ? :happy:

Bart geef me even tijd ,ben aan nog volop aan het zoeken . 😉

8)
                              Behalve de OT natuurlijk, dat zijn brave! 😉

Bart, die ga ik inkaderen! 200% gelijk!!!! 😉

Wijs mij één vrouw die je kan vertrouwen en ik wijs je honderd andere! :engeltje: :first:

Mush volgens Sigrid haar link is het bij Breda .Je twijfelt toch niet aan haar 😥 .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.