Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
    Daarom even hier neerzetten .
    Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
  • PB

291, de Misses P zal nog niet hersteld zijn tegen dan. 😉

0

wij zullen om 10u15 aan tankstation kruibeke zijn :driver:

0

TIP: Start een nieuw topic inderdaad 🙂

Update: Momenteel 292 auto’s!!!

0

Ik hoorde bijeenkomst 10H30 aan fruitkraam jb

0
            XXX

Om welk uur komt POCA samen aan het rondpunt?
              Vandaar dan naar tankstation aan St Job??

0

POCA komt tesamen aan rond punt gr jb

0

In ST-Job ,Brecht is er toch ook een benzinepomp langs de autostrade .
                  Waarom wachten jullie daar niet ?
                  Even voor iedereen duidelijk aangeven hoe en wat aub .Desnoods nieuwe topic starten.

0
                  XXX

— TREINTJE — TREINTJE —

Als Mushroom zijn treintje vanuit de vlaanders in Kruibeke samenkomt en dan richting parking St. Job komt, kunnen wij beter om 10:30u doorrijden van de Carrefour in Schoten en in St. Job op hen wachten op hen, zij passeren er rond 10:40u à 10:45u, kunnen we aansluiten :relaxman:

OK zo????

0

Het is me nu niet helemaal meer duidelijk waar we met het Antwerps treintje vertrekken?
                      Ik kan persoonlijk ook wel genieten van een treintje … dus ergens afspreken waar het treintje van kruibeke ons kan vervoegen? Carrefour Schoten of afrit verder St. Job (is ook een park&ride) naast snelweg? Rondpunt in Wommelgem ligt volgens mij niet op de route.
                      Wat zal het worden?
                      Luc

0

Als je iets vindt laat je het mij dan weten Funny ? :happy:

0

Bart geef me even tijd ,ben aan nog volop aan het zoeken . 😉

0

8)
                            Behalve de OT natuurlijk, dat zijn brave! 😉

0

Bart, die ga ik inkaderen! 200% gelijk!!!! 😉

0

Wijs mij één vrouw die je kan vertrouwen en ik wijs je honderd andere! :engeltje: :first:

0

Mush volgens Sigrid haar link is het bij Breda .Je twijfelt toch niet aan haar 😥 .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.