Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
      Daarom even hier neerzetten .
      Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 127)
      • Voor degene die van de Vlaanders komen:
        Om 10u30 aan ‘t “spaceship” tankstation in Kruibeke…vanzelfsprekend richting A’pen.
        Verzamelen op de parking net achter de shop.
        Als we een beetje op tijd vertrekken (lees: kom iets voor 10u30) zijn we zeker om 11u20 a 11u30 in Oosterhout.

(Dit allemaal veronderstellend dat’t Oosterhout nabij Breda is?)

XXX

Vertrekken van uit twee punten in A’pen, beter even goed afspreken dan en samenkomen. Samen treintje vormen heeft ook zijn charme, da’s voor mij één van de leuke delen van een samenkomst 🙂

Er wordt vertrokken op 2 plaatsen vanuit Antwerpen; rond punt Wommelgem,en carrefour in Schoten heb ik vernomen.

@Triekmans. Als ik mij niet vergis vertrekken er zeker ook een aantal mensen vanuit Wetteren. Misschien kunnen de Westvlamingen daar aansluiten :driver: . Volg dit lijntje en het juiste uur en plaats kom je zo te weten.

Als we kunnen is er een mogelijkkeid dat we toch nog afzakken naar Nl .

Hoe laat ik er ga zijn weet ik nog niet :relaxman: Maar ik zal zorgen dat ik er ruim voor twaalven ben Leander :respect2:

Hallo,
                    Wij gaan er ook heen, vertrekken vanuit Oostende, als iemand wil samen rijden laat het maar weten
                    groeten
                    triek

– voor de mensen die van plan waren wat ‘later’ dan 11.00 uur aanwezig te zijn:

Zorg dat je er om 12.00 uur zeker bij bent dan gaat er iets unieks gebeuren.

Groeten en tot zondag
                      Leander

Jullie mogen mij ook verwachten in Schoten! :driver:

Ik zal een draadje openen voor een treintje vanuit Limburg naar dit evenement .

TRIUMPH komt ook naar SCHOTEN om 10 uur

[quote=”911-lover” post=94415]Mensen vanuit Limburg ???[/quote]

Yep wij gaan mee koen.

Mensen vanuit Limburg ???

PB

Wij tsjoeken mee vanuit Schoten. :mrgreen:

JMS

Ik wil mee met het treintje, Peter

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 127)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.