Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
    Daarom even hier neerzetten .
    Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
    • Da’s spijtig om te lezen Wim. Gelukkig dat verder alles in orde is. Dan tot een ander (al dan niet Porsche) evenement dan maar 😀

XXX

Begin volgende week eens goed afspreken voor de ‘treintjes’.
        10:00 Parking Carefour-INNO Schoten aan ➡ de Pizza hut.

Nadien op de E19 afrit MEERT de trein van de Kempen?? :driver:

Laat maar iets weten. 😀

Wim

Kijk, jij weet dat nu tenminste dat die beter zijn in taal. 😎

😆 😆 😆

[quote=”cabrio wim” post=94370]De Vlamingen begrijpen het in ieder geval. :relaxman: [/quote]

Die zitten (dan) ook vaak bij de winnaars van (het Nederlandse programma) 10 voor taal :first:

Wim

De Vlamingen begrijpen het in ieder geval. :relaxman:

Dus niks aan de hand Olaf, zou er normaal geweest zijn samen met J.M, maar ie weer wat tussen gekomen.
                Dus weer een evenement wat aan mij voorbij gaat.

Zo duidelijker. 😉

‘t verschil tussen Vlaams en Nederlands dan blijkbaar ➡ .. ookal is Wim 100% “Ollander” 😉

Zolang het inderdaad maar gaat om “iets anders te doen” – en er niks aan de hand is met Wim – is het goed. Meetings zijn er dit jaar meer dan voldoende :applaus:

@Mushroom : zo lees ik het ook, 🙂

Zoals ik het lees:
                      Hij had ingeschreven via ‘t NF, maar om (privé?) redenen heeft hij iets anders te doen.
                      Niets aan’t handje dus :drink:

Wim, volgens mij gaan alle inschrijvingen via de Porschemeeting.nl site 💡

.. en ik begrijp niet hoe een (of ander) forum je geen pleziertje kan gunnen 🙄

Hopelijk heb je het verkeerd verwoord.

Wim

Had ingeschreven via het Nederlandse forum, maar kan helaas ook niet doorgaan. 👿

Gunnen mij op dit moment blijkbaar de pleziertjes niet

Walter, misschien ergens afspreken in de buurt van Turnhout, en van daaruit langs Baarle-Hertog, Chaam, enz. naar Oosterhout?

Misschien nog geïnteresseerden uit de Kempen of de Limburg om in de buurt van Turnhout af te spreken? :driver: :driver:

Maar eerst nog een kort weekske snowboarden :relaxman: :drink: :relaxman:

PB

INNO schoten 10.00u is ideaal wat mij betreft. :relaxman:

Peter,
                                ik ben van Turnhout en eerst via Schoten is dan een hele omweg. 🙁

XXX

Net gelezen en ingeschreven!!! 😀 😀 😀
                                  Verzamelen ergens in de buurt van Antwerpen??? :driver:
                                  Voorstel, verzamelen Parking Carefour-INNO Schoten – 10:00u aan de Pizza hut??? :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.