Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
      Daarom even hier neerzetten .
      Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
      • @ Bladerunner:
        ik heb me ook ingeschreven voor de ganse dag.
        Dat zal dan mijn allereerste meeting zijn.

Anoniem

Leander,
          dat het intussen zo’n succes is geworden heb je vooral aan jezelf (en je vrienden die het mee organiseren) te danken. Verleden jaar was het hele gebeuren een dikke voltreffer dus ‘t is normaal dat er nog meer op afkomen.
          Doet me denken aan de herfstrit die de Koen een paar jaar heeft georganiseerd. Dat was ook zodanig af dat dat alleen maar kon groeien.

B.t.w., ben wel benieuwd naar je ‘circuit’ … :driver: 😉

250 wtf 😯

Helaas kan ik er zelf niet bij zijn dit jaar 🙁 🙁 ik heb reeds plannen waar ik niet meer onderuit kan 🙁

Volgend jaar dan maar 🙂

Ook net ingeschreven.

Hallo allemaal,

inmiddels kan ik jullie melden dat we over de 240 aanmeldingen zitten voor de Porsche Lentemeeting. Dat is een hele knappe prestatie dat namens jullie wordt waargemaakt. Mijn dank daarvoor. Een meeting zonder aanmeldingen is geen meeting, dus jullie zijn erg belangrijk voor mij.

Over een aantal Porsches hebben we ‘het streven’ behaald wat ik nooit had durven dromen. Van 153 Porsches vorig jaar tot 250 dit jaar. Wie weet volgend jaar.

Dus bij deze mijn dank 🙂

Ik heb gelezen dat ze al over de 200 aanmeldingen zitten .
                  Dit wordt echt een meeting van formaat :respect2:

Leuk, dan gaan we Yellowbird vast zien, aangezien die moeilijk over het hoofd valt te zien 😀 😉

Ik ben er bij :lekker:

Net ingeschreven.
                        Het zal van het weer afhangen of het cabrio of coupe gaat worden! :drink:
                        Maar het belooft een prachtig evenement te worden.

Marcel dat is ook ze gebeurd, ik weet niet of ze hier allemAl vandaan komen maar er zijn heel veel buurtjes aangemeld 😀

We zitten nu op een totaal van 196 auto’s.
                          Naar mijn verwachting zullen er hier zeker nog bijkomen aangezien het weer steeds beter wordt.

Nog 54 stuks en het terrein is vol.
                          Gisteren heb ik het ‘circuitje’ uitgezet!
                          Zijn er nog zeldzame modellen hier op het forum? (CTR, RT12, CGT, RGT?) lijkt me tof om die ook eens in het echt te zien! 🙂

Gezien de lokatie verwacht ik nog wel de nodige deelnemers van dit forum. Ben zelf voor de eerste keer van de partij :relaxman:

Hallo allemaal!

wow, ik wist niet dat ik hier ook een login had. Ik probeerde maar wat en ik was ingelogd. Mijn vorige bezoek was 19 september 2007 😀

Maargoed om de vraag te beantwoorden:

De 2 bovenstaande posts leggen het precies uit. Het is geheel gratis en de lunch/diner is op eigen rekening. De 4 verschillende ritten zijn ook gratis te doen.

Maar ook bijvoorbeeld: meedoen aan de Originaliteit Prijs of op het circuit de Time Attack, of de Porsche Scene Live Photoshot wedstrijd…. Er is dit jaar zoveel te doen!! 😀

Het hele evenement is gratis. Dat is het altijd al geweest. Leander en Co pakken het fantastisch aan. Vorig jaar ook een mooie toer gedaan

Geen idee of Leander hier op tijd leest …

Alles is voor eigen rekening – en in die zin is het evenement dan ook gratis, maar ze willen graag aan de diverse locaties door geven op hoeveel mensen men kan rekenen 😉

Ik wil mij ook graag inschrijven.
                                    Dit is de eerste keer dat ik naar dit event ga.
                                    Ik heb hier wel nog enkele vraagjes over.
                                    Het is gratis inschrijving.
                                    Maar wat met de toertochten? Ze vragen op voorhand in te schrijven.
                                    Maar deze zijn niet gratis neem ik aan?
                                    Ze vragen bij de inschrijving ook of je een lunch of/en ook avond eten wil.
                                    Maar ik zie geen prijzen of uren?

En ja ik wil de toertocht(en) doen en ook de innerlijke mens versterken.
                                    Duid ik dan deze opties gewoon aan en we zien wel?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.