Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
    Daarom even hier neerzetten .
    Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
    • was vorig jaar fantastisch, heb toen wel wim gemist 🙁

dit jaar zal ik er niet geraken, misschien volgend jaar terug 🙂

vandaag ook gestort,ik w

Ingeschreven! :engeltje:
          Voor lunch, toertocht en diner…

Bij minder weer met dikke Berta, bij beter weer en indien die :censored: kl :censored: tzak nog ne keer wil rijden comme-il-faut met den “blauwe geschelpten” :driver:

Rijd er iemand vanuit de Kempen?

Wim

Maar van een beetje regenwater gaat hij echt niet roesten hoor. 😉

Dat zijn andere elementen die daar aan bijdragen. 💡

@snoer 964 : zal ik zeker doen. Eerst even afwachten wat de weergoden brengen. Ik laat mijn oldie niet graag door de regen bollen. Hij is roestvrij, en dat hou ik graag zo.

@911addict Wij vertrekken vanuit wetteren die dag .Bij interesse laat maar iets weten hè .
                  Groetjes snoer964

.. zit net als WillemB nog op ‘n ander Porsche evenementje die dag 😐

Ze hebben (naar ik meen) momenteel 130 inschrijvers :applaus:

Als het die dag mooi weer is ga ik erheen. Verttekt er soms iemand vanuit het Gentse ?

heb mij vandaag ingeschreven,ga er geen met snoer :driver:

staat er bij mij ook in :relaxman:
                          1te meeting met de porsche :drink:

heb dat ook al gedacht 🙄

Vroeger nog jaren in de straat gewoond van een vroegere grote en meermaals Belgisch (en bijna Wereld) kampioen mountainbiken .
                              Médard Claes

wat lees ik daar : koersfiets 😀
                                hier nog nen ex-mountainbiker… specialized staat hier al 3 jaar met een dikke laag stof op… 😐

Anoniem

@ zwarte pijl wanneer gaan wij nog eens thuis zijn ,al die ritten en uitstappen .En we moeten ook nog op die koersfiets kruipen. 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.