Leander’s lentemeeting

Home Forum Porsche Uitstappen Leander’s lentemeeting

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er al enkele keren geweest en telkens was het een supergezellige bedoening en hopen Porsches en liefhebbers samen .
    Daarom even hier neerzetten .
    Misschien zijn er nog die volgend jaar er een seizoenopening mee willen doen

INSCHRIJVEN

7 reacties aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
    • heb dit in mijn agenda genoteerd 🙄

Als ik tegen dan niet anders gepland heb kom ik zeker ook af! Ziet er idd leuk uit!

Ben er vorig jaar naartoe gegaan, was wel aan de late kant, maar heb het niet aan mijn hart laten komen 🙂 Zal er hoogstwaarschijnlijk terug naartoe gaan

Ziet er inderdaad wel een mooie organisatie uit ,zal dit ook eens voorlopig in de agenda zetten en zien of er niets voorzien was die datum :relaxman:

Ik kan bevestigen dat het echt een evenement is wat de moeite waard is, veel Porsches en Porsche liefhebbers bij elkaar op een mooie locatie.

Wij kunnen helaas zelf niet dit jaar omdat het precies samenvalt met een NPC uitje waar wij ons al voor hebben ingeschreven.

Anoniem

Het zou kunnen dat we meerijden ,tenminste als er hier geen andere rit of bijeenkomst is .
                Het ziet er een leuk en afwisselend programma uit .

Meer info HIER

Ik heb ons al ingeschreven .
                  Wel zonder rit en eten daar de zoon tijdig terug in Duitsland moet zijn .

7 reacties aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.