Leandertreintje

Home Forum Porsche Uitstappen Leandertreintje

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er een weekje tussenuit geweest en kan niet voor 100% volgen hoe de Belgen naar Oosterhout (de Seterse Hoeve ) rijden. 😕 😕

Naar ik lees zou het ongeveer zo ineen zitten.

10.00 u vertrek Tessenderlo

10.30 u vertrek spaceship Kruibeke

10.30 u vertrek Pizza hut Schoten

10.30 u vertrek rondpunt Wijnegem

10.50 u benzinestation Total langs E19 in Hoogstraten (google maps, aan E10 put te Minderhout, coördinaten 51.41936,4.705753 )

Klopt dit zo een beetje? 😕

Vermits ik uit Mol moet komen rijd ik binnendoor tot aan de Total in Hoogstraten. Daar is een grote parking en van daar kunnen we dan eventueel doorrijden naar Oosterhout. Is dan nog +/- 35 km of +/- 20 min.

Indien de Limburgers zin hebben om mee binnendoor te rijden zijn jullie welkom in Mol om van daaruit te vertekken door de schitterende Kempen naar Hoogstraten. 😎 😎

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Inderdaad!
      Morgen is’t “op den vreemde” te doen, gebruik jouw lintje voor de wagen, en misschien ook rond de nek hangen nu? Makkelijker om elkaar te spotten 😉

En anders ons ORANJE lintje (dank je wel Mushroom) van het P-forum ophangen aan de spiegel hé…

Dien je geen onschuldige P-rijder uit zijn wagen te sleuren :happy: :mrgreen:

XXX

Top, da’s den tip, als je op de parking een 911 ziet, dan is’t waarschijnlijk ene van’t treintje. Ben je mis, sleur die dan maar gewoon mee 🙂

Idd Bladerunner, achteraan om ineens te kunnen ‘vrooooaaaarrr’ :driver:

[quote=”Funny” post=95379]Allez Plumber,je rijdt met een Porsche ,wie heb ik dit nog horen zeggen ! ;)[/quote]

k’Ga nog iets verklappen, t’is ne 911 ! :relaxman:

Allright, thats the spirit! :relaxman: :relaxman:

Allez Plumber,je rijdt met een Porsche ,wie heb ik dit nog horen zeggen ! 😉

Hopelijk is er morgen iemand om 10u50 aan het benzinestation Total langs E19 in Hoogstraten.

ik zal er in elk geval zijn, te herkennen aan de Porsche waarmee ik rij :mrgreen:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=95281]Bladerunner, perfect :first:

Ik dacht iets eerder op de E19 (A1) te stoppen maar dit is beter hé, kunnen we met meer daar verzamelen.

Ik breng het treintje van Schoten daarheen.
                    Waar spreken we af op de parking want die is inderdaad groooooot. :cool:[/quote]

Ik ken de parking eigenlijk ook niet maar ik vermoed ergens achteraan, net voor je terug de autostrade op kunt.

Vermits er niet heel veel reacties komen weet ik ook niet of men de parking neemt of dat men doorrijd, vanaf de achterkant parking kunnen we het in’t oog houden. :engeltje:

XXX

Triumph1, als je om 10u30 vertrekt, dan wil ik even wachten… 😀
                      We zijn geduldige mensne hé :drink:

Ik wens jullie morgen ook een enorm veilige, prettige en zonnige dag. Heb het programma toegestuurd gekregen en vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn.
                        Grtz

wij vertrekken rondpunt(fruitkraam)Wommelgem om 11H30 en rijden naar de carrefour in Schoten om aan te pikken.

wij vertrekken rondpunt(fruitkraam)Wommelgem om 11H30 en rijden naar de carrefour in Schoten om aan te pikken.Kunnen die van Schoten op ons wachten???

Van hieruit wens ik iedereen veel plezier morgen .Wij kunnen er helaas niet bij zijn . 😥

ik pik aan in schoten :relaxman:

Ik hoorde vandaag ook de berichten over de afgesloten E313 en dat je beter omrijdt via Brussel 😕
                                  Misschien toch wijselijk om via de gewone baan (N74) te rijden en via Lommel op eindhoven te rijden .
                                  Lijkt me veel sneller , en zeker op een zondagmorgen .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.