Leandertreintje

Home Forum Porsche Uitstappen Leandertreintje

• Maker
    Discussie
  • Ik ben er een weekje tussenuit geweest en kan niet voor 100% volgen hoe de Belgen naar Oosterhout (de Seterse Hoeve ) rijden. 😕 😕

Naar ik lees zou het ongeveer zo ineen zitten.

10.00 u vertrek Tessenderlo

10.30 u vertrek spaceship Kruibeke

10.30 u vertrek Pizza hut Schoten

10.30 u vertrek rondpunt Wijnegem

10.50 u benzinestation Total langs E19 in Hoogstraten (google maps, aan E10 put te Minderhout, coördinaten 51.41936,4.705753 )

Klopt dit zo een beetje? 😕

Vermits ik uit Mol moet komen rijd ik binnendoor tot aan de Total in Hoogstraten. Daar is een grote parking en van daar kunnen we dan eventueel doorrijden naar Oosterhout. Is dan nog +/- 35 km of +/- 20 min.

Indien de Limburgers zin hebben om mee binnendoor te rijden zijn jullie welkom in Mol om van daaruit te vertekken door de schitterende Kempen naar Hoogstraten. 😎 😎

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • JMS

Zal aanpikken in Hoogstraten bij Total, tot morgen 😀

Groeten Jean-Marc

0

Gezien de omstandigheden op de E313 lijkt het mij geen slecht idee
        Om via Mol te rijden.
        Maar heeft het dan wel zin om op de parking in Tessenderlo af te spreken?
        Kunnen we dan niet beter in Leopoldsburg af spreken?

Ik zal met de 944 komen. 996 is wat gehavend uit de strijd gekomen in Ieper.
        Alternator probleem.

0
        Anoniem

Mannen denk eraan dat E313 ter hoogte van Geel west volledig word afgesloten dit weekend.
          Dus gewone weg rijden tussen Geel Oost en Olen.
          Je moet weten dat ter hoogte van geel oost nu ook al werken bezig zijn dus dat word een drama dit weekend.
          Dus als je daar niet echt moet zijn rij dan gerust 20 km om, je zal sneller zijn ❓

0

Wij pikken het treintje op in Kruibeke
            groeten
            patrick

0
            XXX

Bladerunner, perfect :first:

Ik dacht iets eerder op de E19 (A1) te stoppen maar dit is beter hé, kunnen we met meer daar verzamelen.

Ik breng het treintje van Schoten daarheen.
              Waar spreken we af op de parking want die is inderdaad groooooot. 😎

0
            5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.