led achterlichten op 996?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 led achterlichten op 996?

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand LED achterlichten op zijn 996?

Ik vond volgende setjes die ik wel mooi vind. Ben niet zeker of de donkere tint lichten mooi zou staan.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Zit een beetje verveeld hiermee, aan een kant zou ik ze graag aan de kerstman willen vragen en aan de andere kant wil ik mijne 996 zo origineel mogelijk houden.
      Eigenlijk is het niet zo moeilijk… en kunnen ze relatief snel op of af gemonteerd worden. Dus… verlanglijstje voor kerst is wat langer geworden bij deze… 😉 Denk dat al rest zal verdwijnen erop…

0

erg mooi,staat ‘m best die moderne look 😉

0

[quote=”john.beton.” post=145216]:applaus: mooi kontje nu maar die van je vrouw is toch mooier :mrgreen:[/quote].
          :coolness: :first: :mrgreen:

0

:applaus: mooi kontje nu maar die van je vrouw is toch mooier :mrgreen:

0

Heb vandaag ook een andere look aan het kontje van m’n Pke gegeven
              , zondag besteld en vandaag aan huis !! :happydance: 😆
              faceliftlichten9023.JPG

faceliftlichten9026.JPG

faceliftlichten9027.JPG

faceliftlichten9025.JPG

0

en de lampen aan 😀

0

ik heb sinds kort deze ,daarbij ook helder derde remlicht:

0

Momenteel ziet mijn achterkant er zo uit met led en helder remlicht:

0

[quote=”PatrickB” post=130333]Als er een E-keur in staat en ze voorzien zijn reflectoren mag dat geen probleem vormen. ;)[/quote]
                      zijn omzoomd met reflector materiaal – zal hopelijk in orde zijn, zal het volgend jaar pas weten

0

Anders 2 rode katogen kopen in den Auto5 en op de bumper plakken :sarcastisch :mrgreen: :happy:

0
                        PB

Als er een E-keur in staat en ze voorzien zijn reflectoren mag dat geen probleem vormen. 😉

0

Vroeg me iemand paar dagen terug of die led lichten op een 996 problemen zouden opleveren bij technische keuring. Iemand hier ervaring mee?

0

Iemand eigenlijk een idee of zo’n dingen ook bestaan voor een 996 Turbo? Want ik vind altijd maar lights voor een 996, maar met telkens de melding: niet voor turbo.. 🙁

Zou eventueel nog wel zo’n setje overwegen als extraatje om af en toe eens te wisselen. Heb in m’n 993 ook US-lichten geknald na een week en was direkt ander zicht.. :coolness:

0

hoelang heb gij gewacht op de bestelling van de achter lichten bij Dectane Gmbh

ik moet 7 a 8 weken wachten

0

Persoonlijk hou ik ze ook liever origineel maar als ik dan toch voor LED zou gaan zou ik zo dicht mogelijk bij de originele blijven:

En heb zelf ook een 4S en het zou echt heiligschennis zijn om daar Leds op te steken. De reflectorband is erfgoed die niet mag verstoord worden 🙂

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.