Led lichten op 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Led lichten op 997

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden,

ik overweeg de aankoop van een 997, maar zit met mijn budget zo rond de modellen van 2004 / 2005 (dus de eerste modellen), deze hebben echter nog niet de LED dagrijlichten en de LED achterlichten, en die vind ik zoveel mooier. Weet er iemand of je gewoon de lichtunits kan vervangen en hoeveel deze kosten?

Groetjes,

Filip

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Persoonlijk zou ik het ook niet doen. Geeft je wagen, volgens mij, minder waard.

Anoniem

‘k Zou het ook niet doen, maar smaken verschillen. Net zoals ik een 944 van de eerste serie ook niet zou ombouwen naar de voorbumper van de turbo/S2. ‘k Vraag me dan altijd af of het gedaan is wegens/na ongevalschade.
        Maar i.v.m. de achterste leds, hier klik eentje die het zelf gedaan heeft.

Mocht je gaan voor de leds, wees dan gerust… het zijn toch enkel de anderen die ze meest te zien krijgen 😀

Oldspower het heeft inderdaad iets . 😉
            Maar om eerlijk te zijn ik schaam me niet hoor dat ik een iets oudere 997 mk1 heb zonder leds .
            Als je een goed en correct exemplaar 997 mk1 kan vinden zonder leds niet twijfelen .Tenslotte als je de motor start ,geniet van de sound en van de beleving merk je absoluut niets meer van die leds . 😉 😉

Bedankt voor de antwoorden iedereen, en zeker weten als het niet exact hetzelfde zou zijn als het origineel zou ik het zeker niet overwegen hoor, zie er genoeg rondrijden met van die ‘bijgeplakte’ of ergens tussen gefoefelde ledjes en dat lijkt nergens op, is inderdaad voor de mannen met de petjes.
              Ik zou het nooit op een 996 of 993 overwegen, maar ik heb hier iemand met een recente 997 die vlakbij woont, en die ze dus standaard heeft en ik vind het wle wat hebben.

Groetjes,

Filip

Led lichten zoals op de nieuwe 991 of BMW5 zijn prachtig, de LED lichten van de 997 MK2 daarentegen komen bij mij maar “Johnny” over. Al die LED’jes tegen elkaar heeft een hoog petjesgehalte. Precies een Japanner.

Smaken verschillen, maar het is dus wel mogelijk LED achterlichten te plaatsen zoals je kan zien. Wat je ook beslist, ik ben benieuwd naar het resultaat!

[quote=”mark986″ post=103111]orgineel laten vind ik![/quote]
                    +1 .

orgineel laten vind ik!

Meestal moet je bij de modellen ’04 – ’08 ook de bumper veranderen als je LED’s wilt. Je kan ook compleet ‘rode’ lichtblokken plaatsen. Dit is dan met behoud van de originele bumper.
                        ciao,
                        Luc

de LED’s zijn nu zelfs al te krijgen voor de 996’s! Reken toch doorgaans op een 500 tot 700 euro voor de twee achterste lichtblokken. Bij onbouwkitspecials Jaquemond betaal je 1100 excl BTW voor zowel de voor- als achterlichten met LED’s…

Beste Oldspower,
                            Gewoon NIET doen, sorry… de leds hé 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.