LED verlichting

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 LED verlichting

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Afgelopen week nog wat gehobby’d aan de wagen….., alle interieurlampen vervangen door LED verlichting, dit geeft enorm veel en wit licht, een aardige verbetering al moet ik het zelf zeggen… :up:
      Zo een setjes worden voor rond een 20 à 30 eurie op e-bay aangeboden voor elk type wagen, zelfs de lampjes voor motorkap achter en koffer voor waren er ook bij, zelfs de nummerplaatverlichting… :coolness:

Ook heb ik de pinkers/mistlamp met dagrijverlichting vooraan vervangen gehad, vond persoonlijk dat deze lamp nogal geel scheen t.o.v. de xenon koplamp, dat is nu ook verleden tijd…, en omdat ik dan toch bezig was met LED heb ik het achterlicht ook maar ineens vervangen door een LED achterlicht , smeken verschillen maar ik vind het een verbetering 😀 , en kan altijd terug naar origineel want ook deze lampen waren plug & play :up:

Attachments:
      • ledinterieur.JPG
      • pinkerled.JPG
      • achterlichtled.JPG
    2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Voor de recentere modellen is LED-verlichting inderdaad de max, op een oude luftie daarentegen… :puke:

Ik ben absolute fan van de LED verlichting ( in tegenstelling tot sommige andere forummers). Nice job.
          Heb ook effe getwijfeld om de Boxster op LED’s te zetten maar heb dit idee opgeborgen omdat de Boxstzr wellicht niet mijn eindstation is en ik dat geld dan liever houd voor een ander speelgoedje…. :coolness:

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.