Leden in meeuwen-gruitrode

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Leden in meeuwen-gruitrode

• Maker
    Discussie

• graulus cristof
    Deelnemer

Zijn er leden van de buurt rond meeuwen-gruitrode ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
      • no problem, call me…. :drink:

no problem, call me…. :drink:

In 2017 dan 😀

In 2017 dan 😀

en mij niet even meevragen om daar eens te gaan kijken ….. 😳 😳

en mij niet even meevragen om daar eens te gaan kijken ….. 😳 😳

En ik heb goof zijne zien staan op de laatste week van het event in genk 😀

Ps : wing nog gelukkig met je bumper
                    (Alles nog ok) ?

En ik heb goof zijne zien staan op de laatste week van het event in genk 😀

Ps : wing nog gelukkig met je bumper
                      (Alles nog ok) ?

Ik woon in Genk…zilver-kleurige 996 4s ( duitse plaat ). De anderen zijn me nog niet opgevallen, maar ik kom ook zo weinig buiten :mrgreen:

Ik woon in Genk…zilver-kleurige 996 4s ( duitse plaat ). De anderen zijn me nog niet opgevallen, maar ik kom ook zo weinig buiten :mrgreen:

Ik ben ook nog aanwezig :drink: Lars heb ik al een paar keer zien rijden, Marc zijn geweldige 356 heb ik laatst ook nog op de Classic summer meet in Genk gezien :respect2:

Hieronder een foto van de mijne. Al komt hij er door de bouw tegenwoordig veel te weinig uit..

Ik ben ook nog aanwezig :drink: Lars heb ik al een paar keer zien rijden, Marc zijn geweldige 356 heb ik laatst ook nog op de Classic summer meet in Genk gezien :respect2:

Hieronder een foto van de mijne. Al komt hij er door de bouw tegenwoordig veel te weinig uit..

A de Larsy… :drink: , eens benieuwd of we deze topic terug onder het stof kunnen uithalen, nieuwsgierig wie er hier nog uit de omgeving is…. :up:

A de Larsy… :drink: , eens benieuwd of we deze topic terug onder het stof kunnen uithalen, nieuwsgierig wie er hier nog uit de omgeving is…. :up:

A de wing van opoeteren
                                    Ik woon in meeuwen “centum” zelf ..
                                    :coolness:
                                    (Wel niet met een 997)
                                    Maar hier rijden toch wel/nog mooie P’s in meeuwen
                                    Ook liefhebbers maar geen forum leden denk ik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.