Leden in meeuwen-gruitrode

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Leden in meeuwen-gruitrode

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden van de buurt rond meeuwen-gruitrode ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • A de wing van opoeteren
      Ik woon in meeuwen “centum” zelf ..
      :coolness:
      (Wel niet met een 997)
      Maar hier rijden toch wel/nog mooie P’s in meeuwen
      Ook liefhebbers maar geen forum leden denk ik

hier in Opoeteren ook, eens kijken of er hier nog zijn van uit de buurt :up: :up:

hier in Opoeteren ook, eens kijken of er hier nog zijn van uit de buurt :up: :up:

In Genk is alles ok .
            Marc

In Genk is alles ok .
              Marc

Hoe zit dat hier met het volk uit Meeuwen, Genk, Opglabbeek en omstreken, P verkocht want dat is hier aardig stilgevallen ….. :coolness:

Hoe zit dat hier met het volk uit Meeuwen, Genk, Opglabbeek en omstreken, P verkocht want dat is hier aardig stilgevallen ….. :coolness:

Het was Sophie Belva. Van de tandarts Scheepers.

MvG,

Bert

Bedoel bertroex sorry marc

Vriendin gehad op peerderbaan ? Die kan ik wel kennen dan hoe noemt ze dan marc

Jarenlang vriendin gehad op de Peerderbaan in Mieven, Ik ben zelf van Maasmechelen (maar heb er sinds 9 jaar oud bijna nooit verbleven. Mijn oude 1976 2.7 targa (en een bruine, non metallic 1981 924 “targa”) rijden rond in Bocholt, denk ik?

Mvg,

Bert

Neen ,da was nie de mijne , ik heb hem op de parking van KRC Genk zien staan . Ik ga regelmatig naar het treffen in Genk , ben van in de buurt.
                            Marc

Dan ga jij het zijn geweest! Ik ben al direct de 2dehands-sites beginnen afschuimen, wat een prachtige auto! Was al direct verkocht in de 5 seconden dat ik hem heb gezien 😀 Helaas is een 912 zelfs nog iets buiten budget momenteel, tenzij ik de 964 zou wegdoen maar dan lever ik waarschijnlijk teveel in op rijplezier. Van waar ben jij ergens, Marc?

Ik ben vandaag in Genk geweest ,het was een rode 911 T.
                                Marc

Was ook een rode 911/912, dus ik dacht dat jij het was 🙂 Is idd elke woensdagavond tenzij het voetbal is. Misschien eens interessant om af te spreken met mensen uit de buurt!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.