Leden in meeuwen-gruitrode

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Leden in meeuwen-gruitrode

• Maker
    Discussie
  • Zijn er leden van de buurt rond meeuwen-gruitrode ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
    • Elke woensdag alleen de woensdagen dat Genk thuis speelt niet, dat was vorig jaar toch zo.

[quote=”Goof” post=169391]Robin, ik ben jou net tegengekomen in Meeuwen richting Genk denk ik, niet? Op weg naar de oldtimer-meeting bij KRC?[/quote]

Hi goof! Dat moet toch iemand anders geweest zijn. De 912 is vandaag niet buiten geweest. Al ga ik binnenkort wel eens een kijkje gaan nemen in Genk denk ik. Dat is toch iedere week te doen, geloof ik?

Robin, ik ben jou net tegengekomen in Meeuwen richting Genk denk ik, niet? Op weg naar de oldtimer-meeting bij KRC?

Er staat ook nog een 997 4s in Lommel.
            Das niet zover.

Ene simpele 924 2.0 van ’83.

Ja te gekke wegen daar

Opglabbeek, met welk model Mafke? Zie in die buurt wel regelmatig oude Porsche’kes rijden ook. Paar weken geleden 3 achter elkaar, 2x 964’s en ik denk ne 3.2. Eiffel is inderdaad een heel mooie streek!

Opglabeek is ook goed ja 😉

Opglabbeek ook goed? 😉

ale genk, houthalen, neerpelt we kunnen mischien deze zomer eens afspreken voor wat te gaan rondbollen richting eifel ofzo prachtstreek :driver:

Niet van Meeuwen maar wel van Houthalen 😉

Zal er eens op letten dan! Ja hier in de buurt rijden echt veel Porsches, bij mij in de straat alleen al: 2x Porsche Panamera S Hybrid (een hele dikke trouwens, zwart op zwarte velgen en dan die groene remklauwen :respect2:), mijn 964 en een Boxster. Daarnaast ook nog 2 Jaguars en 1 CLS AMG. En zo lang is de straat niet 😀

toch al 2jaar de mijne :happydance: in meeuwen rijden al heel wa pkes dan, 7of 8 waar ik al van weet .word echt porsche gemeente ❗

Ik ben ook van Meeuwen! Ben uw 4s wel nog niet tegengekomen denk ik.

Klopt ja andy zit inderdaad opt industrie plein van meeuwen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.