leder

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand waar ik aan een stuk zwart leder kan geraken om deurpanelen van een 928 te bekleden, ga er jongere panelen insteken met de 2 boxen, maar het kleur is nog niet hetzelfde 🙁 ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Merci mannen voor de lovende woorden.

We doen altijd ons uiterste best he, en aan een porsche werk ik met veel meer plezier 😆

Ben nog niet geholpen maar heb geen aandacht meer besteed aan de 928. Was ondertussen met andere p’kes bezig 😀

mss dat ik je nog contacteer als ik er eens aan begin. Maar voor wanneer dat dat is 😥

Ik heb zijn werk ook gezien en ‘t is een echte vakman ❗

[quote=”Kustom creations”:2hpjs91c]Ik kan ook alles bekleden of u het materiaal leveren.[/quote]

Ik heb Koen zijn werk geprobeerd en kan hem alleen maar van harte aanraden !!

Allen daarheen !!!

Geen probleem hoor 😉

Laten we hopen.

Sorry maar k was gewoon wat aan het zoeken op de site en had even niet naar de datum van de topic gekeken. 😳

En zo komt een draadje na 2 jaar weer tot leven.
                  Ik denk wel dat de topicstarter ondertussen geholpen is 😆 😉

Ik kan ook alles bekleden of u het materiaal leveren.

nee zonder zottigheid bel eens naar michel 0496156250
                      levert prachtig werk

hier hebben ze kleuren genoeg om uit te kiezen

http://img71.imageshack.us/img71/3553/41404835ar.jpg
                        😆

hehe, zal eens rondrijden achter een paar koetjes 😆
                          en schrik dat de boeren achter mij zullen zitten heb ik niet, een porsche is toch sneller dan de gemiddelde tractor 😉

Je leder is geen probleem dat vind je op elke hoek van de straat en steel anders eens een koe en doe haar jasje uit 😆

bedankt voor de inlichtingen, binnenkort komt er een 911 terug van bij deca, ben benieuwd naar het resultaat vooral het om een ’73 gaat 🙄 , maar die panelen wil ik inderdaad zelf bekleden dus zal eens bellen naar deca één dezer dagen, zal melden wat en waar ik het gekocht heb 😉

Als je het zelf wilt bekleden , haal dan toch gewoon het leder bij een bekleder. Die hebben het of kunnen het je bezorgen. Graag doen ze het niet , daar ze het liever zelf willen bekleden. Maar als ze merken dat je anders op een ander gaat kijken doen ze het toch. Liever 10€ verdiend dan niets in de huidige crisistijden.

porschke 😉 ,Ik heb heel goede ervaring met deca ,ze leveren zeer mooi werk,mocht ik ooit nog eens iets laten overtrekken ,ga ik zeker terug naar daar ,ik zou zeker daar eens gaan luisteren ivm het leder,of wel Creato in Oosteeklo 😉 ook een goed adres

Groeten Boxster .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.