leder inteieur

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 leder inteieur

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste ,weet er soms iemand een plaats om leder interieur te laten herstellen bestuurderszetel van instappen klein bandje normaal gebruik…. want tis het enige wat aan de 944 turbo scheelt en vind het wat zonde … alvast bedankt jjjjjjoooooowwwwwwww

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”RSR”:2i7phena]alle zie dat hier nu eens man man man toch 😆 [/quote]

😆 😆 😆 😆

alle zie dat hier nu eens man man man toch 😆

Creato Car Interior BVBA
          Wiedauwkaai 81
          9000 Gent
          Call 09 343 86 33
          09 343 86 22

Deca NV
            Antoon Catriestraat 21
            9031 Drongen (Gent)
            Call 09 227 67 09

Awel dat zal ik zeker doen .
              Ik heb zoals gezegd al heel veel daar laten doen en heb veel werk van anderen gezien (niet van Koen maar dat is dan ook niet echt in de buurt hier 😉 )
              En ik moet zegggen dat het werk dat ik afgeleverd heb gekregen echt perfect was .
              En ik hou toch wel van correct werk voor een correcte betaling .
              Is het niet zo ga ik op mijn poten staan en dat heb ik bij Marcel nog nooit moeten doen , in tegendeel .

[quote=”911-lover”:2ylqobp9]Ik ga al jaren bij Martens Marcel in Helchteren en steeds met grote tevredenheid .[/quote]

Awel Koen, ik ging vroeger ook steeds bij Marcel (op aanraden van u) omwille van het feit dat Koen van Kustom Creations het forum sponsort wilde ik hem ook eens een plezier terug doen en ben ik bij hem geweest.

Ik wil Marcel zijn werk niet afbreken, was tot nu ook steeds tevreden, maar als je het kwaliteitsverschil ziet tussen Marcel en Koen dan ben je een volkswage met een porsche aan het vergelijken, echt waar, als je ooit weer eens iets te bekleden hebt, probeer Koen eens ! (luister nu eens naar mijn wijze raad 8) ) Je zal meer dan aangenaam verrast zijn hoor…

mijn wagen is volledig gedaan door de koen van Kustom creations en ik ben zeer tevreden met het resultaat, prijs valt erg mee hoor, zeker voor de kwaliteit

grtz Geert 😉

Ik ga al jaren bij Martens Marcel in Helchteren en steeds met grote tevredenheid .

ik heb bij kustom creations (Koen) al een hemeltje van een 912 coupé laten steken en was meer dan aangenaam verrast door de prijs en vooral de kwaliteit.

ge kunt best koen eens bellen ofzo, nen dakhemel das voor hem geen probleem…

ik heb der ook al enkele dingen laten doen en van prijs valt het daar heel goed mee!

wat zou het kosten om je “hemel” opnieuw te laten bekleden bij die mannen? of denk je dat zo’n klus best door iemand anders wordt gedaan en het dan goedkoper zou zijn?

Groeten

Klik banner onderaan rechts 🙂

Winkelom 83 – B5
                            2440 Geel

0478/306285

waar is dat ergens?? heb je soms nr af adress ? thx

Probeer eens bij Koen van Kustom Creations.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.