ledere zetels

• Maker
    Discussie
  • Heb probleem met mijn voorzetel, de zijkant is versleten en nu is er een gaatje in het leder gekomen. Weet iemand een hersteller want een nieuwe zetel dat staat nu niet bij de rest van de wagen. 😥

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Anoniem

de vriend van mijn nichtje is meubelgarnierder maar doet “for the friends” ook wel eens een interieur van een auto. Gaat de binnenkant van mijn gt3 kuipjes ook doen. Als je wil, stuur dan effe een foto door, mail ik hem en vraag wel wat het zou kosten als vriendendienst 😀

Martens Marcel
        Loerstraat 20,
        3530 Houthalen-Helchteren
        Tel/Fax: 011521602

Rubriek:
        BEKLEDING EN OVERTREKKEN VOOR AUTO’S

Alsjeblieft 😉
        En doe hem de groeten van Koen van PK-Tuning

Thanks all,

Heeft er iemand het tel. van die man uit Helchteren 😀

Een klein gaatje moet niet herbekleed worden.
            De zetel zal gereinigd worden en het gaatje word opgevuld.
            Hiervoor gebruiken ze vloeibaar leder in de kleur van je zetels.
            Daarna merk je er niets meer van.De zetel word daarna gevoed en je kan eventueel een verzegeling laten aanbrengen.Deze zorgt op slijtgevoelige plekken zoals stoelen,stuur,pook voor een extra bescherm film. 😉

En een goede bekleder zal zonder aarzelen de mousse vervangen/herstellen als deze versleten is en niet over versleten mousse bekleden.
              Diegene die dat doen zijn in mijn ogen prutsers

Ik heb vorige week een zetel laten herbekleden bij Martens in Helchteren, niet normaal welke voorraad stoffen, leder en skai die man heeft zitten.

ik had een scheur aan de instap van de zetel en in de rug, bij Martens betaal je per pand +- 50 euro, ik moest dus 100 euro betalen om op de zit een pand en in de rug een pand te laten vervangen.

Zeer degelijk werk en super vriendelijk.

soms is er wel een wachttijd van één a twee weken maar geloof me , het is de moeite om te wachten.

Anoniem

Ik heb vorig jaar een zijstukje laten herbekleden na hetzelfde probleem bij Sennesael in Ieper. Kostte ong. 100€.
                  Ik zou er niet te lang meer mee wachten, als het leder kapot is en ook de mousse eronder scheurt door is die flank z’n sterkte kwijt en zelfs na herbekleden zal het resultaat niet goed meer zijn.

Ik heb een zeer goede bekleder.
                    Martens in Helchteren waar ik meer dan tevreden van ben

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.