lederen zetels ontkleurd

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen lederen zetels ontkleurd

• Maker
    Discussie
  • De lederen voorzetels van onze 911 zijn ontkleurd (ook wat oppervlakte slijtage) bij de lendensteunen. Kan dit verholpen worden? Bijkleuren, fixeren, …? Dank bij voorbaat.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • lol, excuses aanvaard, ben wel een roker maar rook niet in de boxster, vrouw van vorige eigenaar jammer genoeg wel….

Met het geld dat je uitspaart door te stoppen met roken nieuwe matten kopen (tenzij de gaten erin zijn gekomen door een vroegere eigenaar, waarvoor dan mijn excuus voor de valse beschuldiging 😳 )

vrijdag een setje leder-reiniger en nabehandeling gehaald bij Koen, Had er geen echt goed oog in want de vorige eigenaar, een aannemer van ruwbouwwerken deed wel altijd heel netjes onderhoud aan de wagen, maar het interieur was voor hem niet zo belangrij.Lees: ik heb er na aankoop een halve kruiwagen zand,cement en baksteenrestjes uitgepierd, tussen de zetelnaden alleen zat een soepbord vol gruis 🙄 gevolg : savanna interieur met zwarte schijn en alle kreuklijntjes waren echt pikzwart . Maar: na (weliswaar enkele uurtjes) geduldig poetsen ziet mijn interieur er weer bijna als nieuw uit, echt goed spul dit!
          en bovendien niet aan Porsche-prijzen. Best wel een aanrader.
          Wel heb ik enkele (5a 6) sigarettengaatjes in de vaste matten, iemand een idee hoe dit te verhelpen, of kan je ergens aan schappelijke prijs deze matten terug kopen?

kkt,

Als je mij kan zeggen wat je moet hebben, dan kan ik dit altijd bestellen en dichter bij u afleveren zodat je het daar kan ophalen.
            Ik moet regelmatig in desselgem zijn, dat is al een stuk dichterbij voor u.

Of verzending is ook mogelijk

Alhoewel naar GEEL, Winkelom 83 B 5 = 155 km. nemen wij contact voor zetelrenovaties 911 en 993. Kunnen er fun-ritje van maken.

Bedankt aan iedereen voor de raadgevingen.

😈 😈 😈

[quote=”Kustom creations”:3dbskp12]Die producten verdelen wij ook 😉 [/quote]

verdeel/verkoop je die producten ook?

tja ik heb al vele producten geprobeerd en ik blijf bij deze producten, zeker voor het reinigen en voeden van het leder.
                    Het bijkleuren doe ik meestal niet met producten van hen, maar ik spuit ze zelf bij en dus niet met de hand. Maar voor de dhz is dit zeker geen slechte oplossing.

Wim

[quote=”Kustom creations”:23km2525]Die producten verdelen wij ook 😉 [/quote]

Kijk, dit is iemand die dan goede produkten verkoopt. 😆 😉
                      Zonder gekheid, het resultaat met dit spul is perfect, ook voor onderhoud, dus K.K.Teufel niet twijfelen maar actie ondernemen. 💡

Wat produkten betreft zit je zeer goed.
                        Maar het kleuren vraagt toch een beetje ervaring.
                        Je kan deze met de hand aanbrengen maar het beste is fixeren.
                        Best de kleur laten afmengen op kleur van je zetel.
                        Ook niet vergeten de zetels zéér goed te reinigen alvorens er de verf op te plaatsen.En eventuele scheurtjes in het leder of gaatjes kunnen terug ingevoegd worden met lederplamuur.
                        Hiermee krijg je de zetels terug in orgineel staat.

Die producten verdelen wij ook 😉

Wim

Klik eens op onderstaande link, zeer goede resultaten met behaalt.
                            Verzenden ook via post.

http://www.mooi-leer.nl/

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.