Ledjes

• Maker
    Discussie
  • Vandaag rode ledjes gekocht om vooraan in de zijvakskes te plaatsen.
    Ik denk dat het het interessants is als deze aan de lichten gekoppeld kunnen worden, zodat beide tegelijkertijd kunnen opgezet worden.
    Hoe gaat dit in zn werk praktisch gezien?
    Zijn er nog andere mogelijkheden?

al vet merci he 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • nu nog footootjes nemen en posten.
      tis ni zo spectaculair zenne … eerder subtiel 😉

We zijn benieuwd 😉

zaterdag ga ik eraan beginnen 😉

foto’s volgen!

[quote=”Number1″:18jasi1b]bij mij in de bakskes…dan komt er beetje ne rode gloed uit…brengt wel wa sfeer denk ik.
            maar dus…op de koplampen schakelen? kan dat?[/quote]

tuurlijk, gewoon kabeltje aftakken en zien dat je de juiste spanning op je ledjes zet

bij mij in de bakskes…dan komt er beetje ne rode gloed uit…brengt wel wa sfeer denk ik.
              maar dus…op de koplampen schakelen? kan dat?

fotootjes dan, jongens !!! 😉 )

[quote=”Number1″:3rn825ux]awel in de zijvakjes in de deuren vooraan he.tegen de onderkant plakken bijvoorbeeld.[/quote]

als’k u was zou ‘k ze net onder de binnenklinken plaatsen, bij de mondeo’s is da ook, en da geeft wel een knap resultaat… als’k is ni weet wa te doen, ga ik der zulke witte inbouwen 8)

awel in de zijvakjes in de deuren vooraan he.tegen de onderkant plakken bijvoorbeeld.

[quote=”Number1″:1tzket0q]Vandaag rode ledjes gekocht om vooraan in de zijvakskes te plaatsen.
                      Ik denk dat het het interessants is als deze aan de lichten gekoppeld kunnen worden, zodat beide tegelijkertijd kunnen opgezet worden.
                      Hoe gaat dit in zn werk praktisch gezien?
                      Zijn er nog andere mogelijkheden?

al vet merci he 😉 [/quote]

waar wilt ge die ergens gaan plaatsen? 😕

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.