Leeftijd van de Porsche rijders op ‘t forum

Home Forum Porsche Talk Leeftijd van de Porsche rijders op ‘t forum

• Maker
    Discussie

• Robin
    Deelnemer

Ik ben nieuwsgierig naar de leeftijd van de gemiddelde Porsche-rijder op dit forum, en hoeveel ervaring hij/zij heeft met het merk.
      Ooit heb ik gelezen dat de 911-rijder gemiddeld rond de 55 jaar oud is.

Ik zou graag eens deelnemen aan één van de toerriten die georganiseerd worden, maar wil ook wel weten in welke leeftijdsklasse(n) ik dan terecht kom 😀
      Age is just a number, maar als er een aantal generatiegenoten bij zijn is dat toch altijd nóg aangenamer.

Even de aftrap geven:
      1e Porsche (en tot nu toe enige Porsche; een 997 cabrio) gekocht op 38-jarige leeftijd, da’s nu iets meer dan twee jaar geleden.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
      • 58, 1ste Porsche gekocht op mijn 50ste. Boxster 986 2.5.
        Vorig jaar de Boxster 981 2.7 aangekocht.
        Voila, het gemiddelde weer wat naar omhoog getrokken.

zal er nog een schep bovenop doen: 61 jaar
          vanaf mijn 30 met engels materiaal gereden(TVR,Marcos,MG) in 2015 het licht gezien ,Cayman gekocht waarna Boxster 718
          en ja, af en toe een trackday, dus leeftijd is relatief…

Nu 53 jaar en eerste Porsche gekocht eind 2018. Oei, doe de gemiddelde leeftijd stijgen.

Eerste 997 gekocht op mijn 32…nu 35 en aan het uitkijken naar de volgende 🙂

Nu 47 en mijn derde Porsche
                Eerste gekocht op de geboortedag van mijn dochter in 2014. Van een midlife gesproken… 😆

[quote=”jdw” post=279634]nu 46 en eerste porsche 997 gekocht toen ik 37 was
                  momenteel ben ik aan mijn 5de porsche (nu991) toe
                  ik ben ook lid van http://www.porscheclubtielt.be en we zijn met een 70 tal leden
                  de leeftijd van de leden varieert van jong naar oud
                  mocht je eens willen meerijden met porscheclubtielt kan dit gerust
                  de kalender staat op de website en de voorstelling van de kalender gebeurd op porsche en koffie te wingene(dit evenement staat al op het forum)
                  groeten jurgen[/quote]

Lijkt me een prima voorstel! :up:
                  De zomersproetjesrit lijkt me een heel tof evenement; had vorig jaar al willen deelnemen maar is helaas niet gelukt.

[quote=”Hellraiser” post=279635]23 toen ik mij hier registreerde, ondertussen 36 en 8 Porsches verder :p[/quote]

Overduidelijk de (voorlopige) winnaar als jongste (oorspronkelijke) Porsche-eigenaar! :first:

Toch opvallend hoeveel van de forumleden in hun 20/30/40’s al Porsche-eigenaar waren.
                    Of de statistieken kloppen niet, of de oudere generaties zijn niet zo talrijk aanwezig op de fora 😉

Momenteel 35, In augustus had ik mijn eerste P net 10 jaar. een nieuw aangekochte boxster. Op het jaareinde aan het twijfelen geweest voor de aanschaf van een 992, maar de keuze is uiteindelijk toch gevallen op een M850 :wtf:

Op mijn 34 mijn huidige Porsche gekocht (911 SC Targa van ’80). En binnen een paar maand zal mijn leeftijd met een 4 beginnen.

PM

Op mijn 33 de eerste gekocht. Een 996 cabrio, daarna een 996 4s en nu een 997 mk2. Nu ben ik 38.

Cabrio sc ’83 sinds 1 jaar en ik ben er 51 en duidelijk besmet met ” het ” virus

23 toen ik mij hier registreerde, ondertussen 36 en 8 Porsches verder :p

jdw

nu 46 en eerste porsche 997 gekocht toen ik 37 was
                                momenteel ben ik aan mijn 5de porsche (nu991) toe
                                ik ben ook lid van http://www.porscheclubtielt.be en we zijn met een 70 tal leden
                                de leeftijd van de leden varieert van jong naar oud
                                mocht je eens willen meerijden met porscheclubtielt kan dit gerust
                                de kalender staat op de website en de voorstelling van de kalender gebeurd op porsche en koffie te wingene(dit evenement staat al op het forum)
                                groeten jurgen

Nu 46j en eerste Porsche op 5 jaar. Euh wacht, dat was een matchbox-ke… eerste echte op 38j 😉

Begonnen in 2008 op mijn 32ste met een 964 Carrera 4.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.