- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 december 2009 om 20:07
Beste Porsche liefhebbers. Ik ben nieuw op dit forum, en nog geen doorwinterde Porsche kenner. Momenteel een RSK replica aan het opbouwen… maar dat zal ik maar verzwijgen zeker 🙄
Nu heb ik een vraagje. Een kennis bied mij zijn porsche 911 van 1965 aan. Hij is in een te restaureren staat. Dat houd in chassis en dorpels aan de chauffeurskant en de neus zwaar op te lassen. Voor de rest is het wat er aan alke wagen van die periode zou zijn. Hij staat op zijn 4+1 fuchs en een proper interieur. Heeft 15 jaar niet gereden. Maar nu, ten eerste, wat zou dit ongeveer mogen kosten, en wat zou dit af waard zijn. En tweede vraag. Aan de achterruit bovenaan heeft deze twee wat ik zou durven noemen luchtinlaatjes. Maar dan ook niet echt want ze zijn niet open. Hij vertelde me dat de vorige eigenaar hem heeft gemeld (en aangetoond in een boek) dat dit een soort overgangsmodel was waar er maar 1000 van gemaakt zijn geweest. Kan dit ? En zo ja, is dit model dan zeldzaam of is dit larie en apekool?
Ik vind het een zeer mooie wagen, en het rood helemaal een meevaller. Maar wil natuurlijk niet in het spreekwoordelijke ‘straatje zonder einde’ terecht komen met deze eventuele aankoop.
Ik dank jullie alvast voor de eventuele info.
mvg,
Patrick
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.