- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
-
Discussie
-
23 mei 2011 om 00:26
Hallo,
Ik ben sinds enkele weken nieuw hier op het forum.
Van kinds af heb ik altijd al gedroomd om ooit een Porsche te hebben…
Enkele maanden geleden of 35 jaar later ben ik dan eindelijk op zoek gegaan naar een 2dehands Cayman, en er 1 gevonden die in aanmerking komt voor aankoop.Zoals aanbevolen op vele discussies op het forum hier heb ik toch de wagen laten keuren in een Porsche center. De wagen is komt goed door de test maar er staat bij de opmerkingen “olielekkage krukas bourage”
Volgens de verkoper (professionele)waar ik de wagen zou kopen is het slechts “zweten van de bourage”. Volgens hem is het niet nodig dat er een herstelling gedaan moet worden aangezien dat probleem zich zal oplossen van zodra er meer met de wagen gereden zal worden. De wagen staat namelijk al enkele weken/maanden stil en dat zou de oorzaak zijn.
Nu weet ik ondertussen dat er met die krukas oliekeerringen al heel wat te doen is geweest bij Porsche motoren !!
Daarmee mijn vraag: Is er iemand die al ervaren heeft dat de bourage gaat lekken indien de wagen een tijd stil gestaan heeft ? En, is het mogelijk dat dit probleem opgelost wordt doordat de wagen terug meer gaat rijden ?
Ik moet er wel bij zeggen dat de verkoper ook de herstelling eerst nog wil laten uitvoeren mocht ik daar echt op staan !
Alvast bedankt,
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.