Home › Forum › Porsche Talk › Lekker ding of niet?
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door jollie.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Toen ik hem pas zag (wat een gedrocht, sorry voor de liefhebbers) dacht ik meteen dat is een ‘Jacquemond’ (www.jacquemond.com). Maar ondanks het feit dat smaken verschillen, levert die man WEL kwaliteit en zijn de kits van een zeer hoge kwaliteit. Die open gril vooraan met de blote radiators, zijn ook niet geweldig afgewerkt.
Voila, I rest my case: een 4S-bumper (of beter gezegd Turbo-bumper) en de snuit is volwassen. Zowel op de Boxster als op de 996…
Wielkassen uitgeklopt, omgerold, naar buiten getrokken en bijgewerkt….
Aan te raden….nope 😆 , ach ja, jong en onbezonnen he :engeltje:Audio zelf mee toegevoegd, hels werkje
[quote=”911-lover” post=111882]Parkeren kan ze ook niet echt .
Goed voor de velgjes en bandjes hoor :oops:[/quote]Was mij nog niet opgevallen, maar inderdaad -> OUCH!! :wtf:
Heeft wel iets moet ik toegeven.
Breder gezet achterraan… dat moet je toch eens uitleggen.
Is de audio setup ook iets wat jij al had toegevoegd of niet?Mijn ex boxster een beetje gewijzigd
Zo zag mijn blauwe eruit op het laatste, zijn de BB6 velgen zoals in een ander topic besproken
Was met de orginele gemballa turbo bumper, turbo spatborden en achetraan ook breder gezet! Org gt3 stoelen etc etcParkeren kan ze ook niet echt .
Goed voor de velgjes en bandjes hoor 😳Ik hou van origineel.
Dus: NOMaar ik begrijp dat anderen dit mooi vinden. Ik kan zelf ook genieten van wat xtra spoilers en stickers(gt4s stijl) en vooral van het vakmanschap waarmee het gedaan wordt.
Maar not my cup of tea voor zelf te hebben.Je moet het niet te ver gaan zoeken, gewoon even “yes it’s my cup of coffee” of ” no shit, give me a break” 😉
Ik heb al ergere dingen gezien moet ik zeggen en de gele met de “big mouth holes” die mush laat zien heeft wel iets maar voor mij net iets “te” voor de Boxster, sorry mush 😉
Ik wil niet muggeziften maar moet het niet 987 zijn? 997 is een 911 en 987 een Boxster dacht ik..
Ik ben geen fan. Een GT3 versie van een model dat enkel Cabrio bestaat? Een GT3 moet Coupé zijn in mijn ogen maar ja, ‘chacun son gôut’ inderdaad 😀Ik heb er toch mijn twijfels bij .
Trouwens netjes geparkeerd . :applaus: 😳Al goed dat smaken verschillen, of het zou er heel eentonig uitzien …..
Maar niet mijn ding 🙁
+1
Voor op de Boxster kan er eventueel nog een andere voorbumper op “4S-style”, die vind ik echt de max, maar anderen dan weer niet…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.