lekker FVD-upgrade kitje voor de GT3

Home Forum Porsche Talk lekker FVD-upgrade kitje voor de GT3

• Maker
    Discussie
  • heb me deze middag het huidige nummer van 911& Porsche World gekocht, met daarin een testverslag van de FVD-upgrade kit voor de GT3RS… een upgrade naar 4.0 liter en 500 pk… doen die cijfertjes aan een bepaald modelletje denken? :wtf:
    Geef toe Bart, dan zou die hele twijfel omtrent een 3.6, 3.8 of 4.0 sticker toch meteen van de baan zijn… :mrgreen:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • alez, omdat ge het zo lief vraagt: de kit zou vermoedelijk in de buurt van de 20.000 euro komen, geheel gemonteerd, en met de andere uitlaat en de rest die nodig is er bij. Dat lijkt veel, maar “valt mee” als je weet dat ze tevens eventjes fijntjes in de marge bijvertellen dat de originele Porsche onderdelen om iets gelijkaardigs te maken (zuigers, nokkenas en de rest) reeds meer dan 30.000 euro kosten!!! :wtf: Ze rekenen tevens op een 50 uren werk voor de motor aan te passen indien men het zelf zou willen doen, ze gaan er echter van uit dat zeer ervaren mecaniekers het op ongeveer de helft van de tijd zouden moeten kunnen doen…

Zeker en vast doen die bij mij een belletje rinkelen ,Manthey heeft ook zo iets .
        Maak me allemaal nog maar wat gekker . 😉 😉

:mrgreen: :first:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.