Lekkers voor tijdens de wintermaanden

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Lekkers voor tijdens de wintermaanden

• Maker
    Discussie

• SidewindR
    Deelnemer

Hoi hoi allemaal,

Vermits het redelijk stil is op’t forum lijkt het me het het ideale moment om daar eens wat verandering in te brengen. 😉 Niets beter daarvoor dan het heerlijke geluid van een hoog in toeren gaande flat-6! 😯 Hier dus enkele prachtige Gilles-Nantet filmpjes! 😈 Zet het geluid goed hard en genieten maar!!!

http://www.gillesnantet.com/video.html

PS: Dat iedereen hier nog maar wat meer lekkers post hè in deze kalme periode 🙂

PPS: Luc, kunt ge de mijne ook nie zo laten klinken? 😉 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • [quote=”RSR”:se87eymz]maar het probleemis wel dat je dan geen verwarming meer hebt ma ja daar vinden we wel iets op zeker 😆 [/quote]

Dat is toch geen probleem.
        Rijstijl aanpassen (je hebt al een vlotte) zodat de adrenaline wat vlotter stroomt.
        Dan heb je het vanzelf warm genoeg waardoor je de verwarming niet mist 😈 😉

😆

Luc, ik zou al héél blij zijn als de uwe zo een geluid heeft!!! Dat wordt genieten als ik u probeer te volgen tijdens de ritten 😀 wink:

Maar idd, om zo een geluid te krijgen zal je wel heel wat meer moeten doen dan de vlammendemper en de einddemper veranderen… 🙄
          (en… €€€ wss…)

Hou ons op de hoogte van de vorderingen hè 🙂

SidewindR.

SidewindR
            Ge doet me op en 💡 komen nu mijn motor er toch onderuit moet kan ik er zo iets onder steken maar het probleemis wel dat je dan geen verwarming meer hebt ma ja daar vinden we wel iets op zeker 😆

Ik snap je volkomen 😉

Hoe bedoel je 911-Lover? Zijn ze op het nl-forum aan het deserteren? 😯

Ik weet één ding… Het bekijken van die filmpjes hier als voorbeeld: dat doet mij iets, iets heel speciaals… en er is NIKS maar dan ook NIKS anders dat dit gevoel kan evenaren! 🙄
                Uiteraard zullen er wel snellere, goedkopere en meer gebruiksvriendelijke wagens zijn dan onze P-kes, maar who cares?? Het gaat ‘m om de passie, het “gevoel” waar ik het zonet over had… Heb je dat gevoel niet… sorry maar dan had je inderdaad beter die goedkopere,ongetwijfeld snellere en gebruiksvriendelijkere wagen moeten kopen! Ik was anders echt wel niet zo zot geweest om op mijn 25e al met ene rond te rijden hè 😆 😉

Dus, idd 911, beter weinig posts, zolang de passie maar groot blijft 🙂

PS: Ik wil hier in geen geval mee zeggen dat ik geen andere merken leuk kan vinden hè, maar ik denk dat iedereen ‘m punt wel snapt 😉

Liever weinig posten als op het andere forum die rustige tijd blijkbaar mensen aanzet om erover na te denken welke auto’s sneller , goedkoper en gebruiksvriendelijker zijn dan een Porsche 😥

ken

Toffe filmpjes ❗
                    thanks voor de link 😈

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.