Lelijk, moest strafbaar zijn….

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Lelijk, moest strafbaar zijn….

• Maker
    Discussie
  • ik kwam weer eens iets tegen op T net……

t kan de jouwe worden voor een luttele 8260 euro, hoe komen ze op zo een bedrag… maar dan nog.. hoe komen ze in godsnaam aan zo een ontwerp ! ?

Dit moesten ze strafbaar maken… ombouwen ok… maar dit ? 👿

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”RSR”:ieov7qdz][quote=”stefx911″:ieov7qdz][quote=”RSR”:ieov7qdz]Het is dus wel een Porsche 911 maar de achterkant trekt heel goed op en skoda en de neus trekt ook heel goed op die van en Fiat Bertone van vroeger. ik zou het niet willen hoor 😯 [/quote]

Fiat Bertone was wel mooier hoor! Vind het eerder de neus van een BMW Z1[/quote]

Idd zeker de lichten maar de bumper voor is zeker een van zo en fiat[/quote]

Van een X1/9 van de tweede generatie dan (1500cc). De eerste modellen (1300cc) hadden twee kleine bumpers voor en twee achter. Was ook het mooiste…

Heb nog zo eentje ghad, zeer leuk bakske… een mini ferrarike 8)

[quote=”stefx911″:2y1ud6w8][quote=”RSR”:2y1ud6w8]Het is dus wel een Porsche 911 maar de achterkant trekt heel goed op en skoda en de neus trekt ook heel goed op die van en Fiat Bertone van vroeger. ik zou het niet willen hoor 😯 [/quote]

Fiat Bertone was wel mooier hoor! Vind het eerder de neus van een BMW Z1[/quote]

Idd zeker de lichten maar de bumper voor is zeker een van zo en fiat

[quote=”RSR”:1b2rl6jh]Het is dus wel een Porsche 911 maar de achterkant trekt heel goed op en skoda en de neus trekt ook heel goed op die van en Fiat Bertone van vroeger. ik zou het niet willen hoor 😯 [/quote]

Fiat Bertone was wel mooier hoor! Vind het eerder de neus van een BMW Z1

Het is dus wel een Porsche 911 maar de achterkant trekt heel goed op en skoda en de neus trekt ook heel goed op die van en Fiat Bertone van vroeger. ik zou het niet willen hoor 😯

[quote=”911-lover”:1rqauwkj][quote=”Rufie”:1rqauwkj]De basis lijkt wel zo een oude Skoda !!

Dit is wansmaak ! 😀 [/quote]
              Net mijn gedacht toen ik de foto’s zag.
              Zijn jullie zeker dat het hier op een P gaat en niet om een Skoda ❓

Zoals dit omgebouwd spul

OMG, die is zo lelijk dat ik der nog niet zou willen naast parkeren 8)

[quote=”Rufie”:1o79bp4m]De basis lijkt wel zo een oude Skoda !!

Dit is wansmaak ! 😀 [/quote]
                Net mijn gedacht toen ik de foto’s zag.
                Zijn jullie zeker dat het hier op een P gaat en niet om een Skoda ❓

Zoals dit omgebouwd spul

Moesten ze tegen de muur zetten!!

dit is een echte schande 😕 x

De basis lijkt wel zo een oude Skoda !!

Dit is wansmaak ! 😀

HAHAHAH,

zo lelijk dat ik er gewoon om moest lachen 😆
                        Wat heeft diegene die dit heeft gemaakt in z’n hoofd gehad?, deze 911 is lelijk, kom laat ik er iets moois van maken 😈 😕

Dat die daar nog het Porsche embleem heeft opgehangen 😯

Dat zou idd strafbaar moeten zijn!

tja, ge hebt mensen met goede smaak en mensen zonder smaak hé

AAAAAAAAAAAARCH!!!!!!!! *kots*

HOE KUNDE NU ZOIETS DOEN???

Ferrari-look maken van uwe Porsche, man man man, nu is’t pas echt omzeep met de wereld 👿

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.