Lentefotos

• Maker
    Discussie
  • Gewoon om een leuk nieuw foto topic te starten. 😀

Ik zal beginnen, vandaag eens langs kleine weggetjes gereden om faxonderdeel op te pikken en fototoestel meegenomen:

Paar sterke PKs tesamen 8)

Very Big Asses 😛

Van 2 weken geleden:

Op bezoek bij de buurvrouw

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Leuke foto

Doet medenken aan verleden jaar bij de communie van mijn petekind.
      Toen hebben we ook tussen een paar buien foto’s getrokken met de 968CS
      Ook zij stond daarop dat op de foto’s de P stond 😉

[quote=”mark986″:2hpomyy8]rufies buitenverblijfje 🙂 ) [/quote]

Of course, and my other car is a Carrera GT 😀 ? (

Is een bedrijfsgebouw hier in de buurt 😉

Anoniem

rufies buitenverblijfje 🙂 )

mooi…dochter met stijl 🙂 )

trouwens leuk optrekje op de achtergrond….. 😯

Schitterend Rufie….moet leuk zijn als de dochter er zo naar uitkijkt 😀

Vandaag was het mijn lief dochtertje haar eerste communie.
                Mijn hart was aan het smelten toen ze vorige week heel lief vroeg of ik de Porsche wilde uithalen om haar naar de communie te voeren. Je kan je voorstellen dat ze dat geen twee keer hoefde te vragen. Gisteren heb ik tussen twee buien door speciaal voor haar de 968 gepoetst en versierd met een lintje aan de antenne. Het is weliswaar geen gewoon wit lintje maar een lintje van Porsche Design Drivers Selection. Een lintje met stijl dus. Mijn lieve echtgenote daarentegen vond dat lintje er nét over, net dat tikkeltje overdreven.
                De dag is goed verlopen, mijn dochter zat te stralen (en ik ook hehe). Vanavond kon ik niet het niet over mijn hart krijgen om de 968 direct in de garage te stoppen. Ik heb eerst nog een blokje gereden en een foto genomen. Voilà tot zover mijn belevenissen…

hmm, de tijd vliegt wel… Allé voor ons toch 😈 😉

Bijna 10 maanden (van 17 juli) 😥

hmm, ge had uw smurfke precies beter uitgeschreven en half jaar taks gerecupereerd….

[quote=”Setakira”:1dhmz6u5]Ah Koen is in blijde verwachting?

Niet te nerveus? 8) [/quote]

En nog steeds 😥

😀 D wink:

even rechtzetten, 😕 ? janneman

De rotrally? Vreemde naam om volk te trekken 😛

hallo, ook mijn bijdrage! een paar foto’s van op de rotarally van zondag:

groeten janneman 😆

Toch wel 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.