- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 juli 2018 om 00:19
Ik ben stom geweest maar vandaag toch veel geluk gehad!!:bounce: :hail:
Het is al een paar keer op het forum vermeld maar controleer voldoende je banden (niet enkel de spoordiepte maar ook de leeftijd)!
Ik was vandaag aan het rijden op de E19 Nederland –> Antwerpen toen door de warmte en ouderdom mijn achterband gesprongen is. Het is stom om met oude banden te blijven rijden maar gelukkig deed de Porsche niet al te raar en kon ik veilig uitwijken naar de pechstrook.En dit was de rede:
Verder is er geen schade aan de wagen of mezelf. En er komen nu zo snel mogelijk overal Bridgestone Potenza’s op!
Vanuit Porsche is er ook een overzicht van de geodgekeurde banden dit kan je vinden op de onderstaande link (voor degene die het nog niet wisten):
https://www.porsche.com/belgium/nl/accessoriesandservice/porscheservice/service-documentsanddownloads/Ik had nog wel één vraag: wat is de gemakkelijkste manier om de zwarte rubber van mijn wielkas te krijgen (zie zwarte rand op de carrosserie op de tweede foto)?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.