Leuk artikel over 996 Turbo

Home Forum Zeverhoekje Leuk artikel over 996 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Waarschijnlijk hebben de 996 liefhebbers onder ons het onderstaande artikel al lang gezien en gelezen op het internet, maar toch vond ik het omwille van de vlotte en bij momenten grappige schrijfstijl de moeite om het eens te posten op het forum. Bovendien wilde ik gewoon een beetje tegengas geven omdat de 996 regelmatig “stiefmoederlijk” behandeld wordt.

Dit is de link naar het artikel:
    http://jalopnik.com/here-s-why-the-996-turbo-is-the-best-porsche-911-you-ca-1665776219

Hieronder alvast een korte grappige quote uit het artikel over de styling van de 996:
    [i]Now, let’s talk styling. No, the 996 isn’t the most attractive car in the world. But when you go home tonight, take a good look in the mirror and ask yourself: Am I the most attractive human in the world? Of course you aren’t. You’re probably mediocre. You’re probably in the bottom 50 percent, overall. In fact, and I don’t mean to be disrespectful here, but let’s face it: there’s a good chance that you are the 996 of mankind. Suddenly the car’s flaws don’t seem so bad now, do they?
    [/i]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Dieptepunt van 996 is voorbij.
      Zijn nu lichtjes aan het stijgen (buiten de uitzonderingen : GT3, GT3RS, GT2).

nog altijd spijt dat’k dat scheurijzer niet meer in de garage heb staan.. :'(

PB

Ik zie enkel een grote smiley in mijn achteruitkijkspiegel. 😉

Leuk artikel, ja! En met een grond van waarheid, de 996 Turbo is wel erg goedkoop. Al heb ik de indruk dat ze terug een beetje omhoog zijn gegaan. En qua styling, ik vind hem nog best dik!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.