Leuk filmpje

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Een Soepbarbaar valt wel mee als hij gewoon rijdt maar bij de vroemdag zat ik er toch niet graag tussen hoor, als die een Porsche zien willen ze zich altijd bewijzen precies, maja is héél ander soort die oosterse klein mannekes 😉

Voor mij blijft het toch geen sportwagen zijn maar een gewone wagen, hoe vies ze hem ook bouwen of laten brullen en dat merkte je wel aan de gezichtjes van de kindjes in oktober, een kinderlach liegt nooit en toen de ECHTE sportwagens aankwamen (wijzelf, de Lotussen en honda S2000en), stonden ze hun allemaal schor te schreeuwen om bij hun te stoppen voor een ritje 🙂

Idd, uiterlijk zéér mooie wagen.
        Maar het gaat hier over het vermogen van een Subaru. En ik denk dat je die 2 een beetje verwisseld….

Ik geef toe dat het interieur nogal goedkoop lijkt, maar de buitenkant mag er van mij toch zijn !!

@ Rufie: er is een groot verschil tussen een wagen mooi vinden en de performance ervan!

Velen zitten af te geven op die Subaru’s, maar ik vind het toch mooie wagens. Ze hebben zelfs een mooi geluid als ze eens goed acceleren. Mijn vrouw had vroeger een kleine Mini Jumbo en dat was het betrouwbaarste autootje die we ooit gehad hebben.

Zo’n krachtpatsers met 4×4 hebben inderdaad hun voordelen.Zeker op bochtige wegen.
                Ik ken dat nog van mijn 280PK sterke Lancia Delta HFIntegrale 16V.
                Daar bestonden geen bochten voor 😉

Subaru haalt inderdaad zijn voordeel uit de 4*4…

Maar… Wij gaan met onze Peugeot 309 GTI 16v toch wel over de fase 1 van Subaru. Ik heb toch mijn grote twijfels over Subaru. (Ik heb het hier wel over de WRX en niet de STI)

[quote=”mark986″:1m4yxp0k]rs4 heeft 386pk, dan moeten er toch wel meer dan 240 trappelende paardjes bij u onder de kap zitten hé Koentje (of gij tankt Redbull in uwe P natuurlijk 😉 ) )[/quote]

Ik heb er nog ergens een fotootje van .Ik zal het eens zoeken en hier neerzetten 😉
                    En jij hebt de paardjes gevoeld dus zult wel weten hoe ze loopt 😆

Anoniem

Die 993 lost altijd als hij een bocht ziet, en dat is net in de bocht dat hij er bij zou kunnen geraken.

Vraag me toch af of dat klopt: die Subaru is toch zeer bekend omwille van zijn 4×4 capaciteiten ? Dus ik denk dat die 993 in de bocht ook niet zou kunnen volgen (tenzij misschien indien het een carrera 4 zou geweest zijn)

Anoniem

rs4 heeft 386pk, dan moeten er toch wel meer dan 240 trappelende paardjes bij u onder de kap zitten hé Koentje (of gij tankt Redbull in uwe P natuurlijk 😉 ) )

Ik heb nochthans al een RS4 op zijn doos gegeven 😈

Anoniem

op uw doos krijgen van een S4 met een 3.2 is niet zo raar hoor, heeft een 4.2quattro met 344pk. Heb er een weekje geleden in het weekend mee rondgereden. marcheert anders wel 😆

Filmpje is van pre-flitspalen in Aarschot,

Aan 1ste licht heb ik ook eens opgetrokken tegen Black Boxster vorig jaar bij de forum bbq, hij was verloren maar mocht toen niet doorgaan van zijn kersvers vrouwtje (allé dat zei hij toch 😉 )
                              Na het 2de licht als je vol optrekt tot einde 2de versnelling (120 a 130km/u) moet je opnieuw in de ankers voor die flitsdoos, maar op hun filmpje staat het er precies nog niet…

Die 993 lost altijd als hij een bocht ziet, en dat is net in de bocht dat hij er bij zou kunnen geraken.

Die 993 gaat niet voluit hé
                                  Die zijn vooral bezig hun vrienden met die subaru te filmen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.