leuk thuiskomen..

Home Forum Zeverhoekje leuk thuiskomen..

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen dinsdag kwam ik thuis en lag het slot van de deur op de grond.
    Dan weet je al hoe laat het is.. er is ingebroken
    Kom binnen en alle schuiven, deuren, kasten,… alles open.
    Kledij op de grond, papieren op de grond en op tafels, heel de slaapkamer lag erbij alsof er een bom ontploft was.

Balans:
    Laptop, cf kaart met shoot Ferrari 456M GTA nog op, externe hdd (back-up foto’s), geld, juwelen,… en AL mijn foto’s kwijt 😥 😥 😥

Zo goed als alles dus weg. En uiteraard geen spoor van de dieven.

1 “geluk” had ik nog, mijn camera en lenzen hebben ze niet gevonden (of niet herkend in de tas).

Binnenkort gaan we deze 456M GTA dus terug voor de lens krijgen.
    Hopelijk dan zonder nare gevolgen achteraf..

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • kluis kopen ;dan lopen ze niet met je spullen weg
      of beveiligen
      http://www.slotenlampaert.be

XXX

Kop op, belangrijkste is dat jullie gezond zijn. Het overige is enorm vervelend (om het zacht uit te drukken) en je voelt je nog machteloos erbovenop.
        Maar, vandaag ligt er sneeuw en als die weg is en de zon schijnt weer, dan ziet het er allemaal veel beter uit om een toerke te gaan maken.

Anoniem

Klopt, waren (en nog steeds) ook verzekerd en zijn na inbraak goed vergoed maar dingen met een emotionele waarde zijn niet te vervangen 😥

Alvast bedankt voor de steun en reacties!

had een backup van belangrijke foto‘s, maar als ze die ook stelen heb je uiteindelijk niets meer…
            Ach ja. kop op en terug mooie plaatjes schieten. 8)

Voor de madam ist erger. Paar familie stukken weg. en die emotionele waarde vervang je niet bij de verzekering.

In 2010 ook meegemaakt. Overdag ingebroken via achterdeur. Alle juwelen weg (familiestukken met emotionele waarde) en voor de rest alle overhoop gehaald. Er is (gelukkig) nooit cash in huis, maar het feit dat vreemden in je huis hebben rondgelopen en overal aan zaten is wel heel vreemd.

Sindsdien steeds achterdochtig bij het zien van onbekenden in de buurt. Maar de ‘plaag’ blijft hier aanhouden, het is onze gemeente dagelijkse kost geworden.

Anoniem

Dat is slecht nieuws :puke:

2 dingen wil toch nog zeggen.
                1° Alle paswoorden wijzigen van websites en dergelijke die op de laptop waren opgeslagen.
                2° Back ups maken van dingen die je belangrijk vind 💡

Ik heb het enkele jaren geleden ook meegemaakt 🙁

PB

“Onmacht” is het enige woord dat in me komt als ik dit zo lees…

triestig, ik dacht dat het over de sneeuwfile ging maar dit is nog erger, sterkte niet opgeven

Verschrikkelijk toch!! Op vijf december, terwijl we van onze laatste dag vakantie genoten op Cabo Verde kregen we ook telefoon van de buren… Voor de vierde keer ingebroken… Laptop, i-pad, camera (voor één keer eens niet mee op vakantie genomen), juwelen, erfstukken van onze grootouders, gewoon weg! Wij hebben nooit cash in huis, nu had ik een volledig interieur vastgelegd voor de P, en geld al in huis gehaald, ook weg natuurlijk…
                      In de camera zat een cassette van onze kleinzoon zijn eerste stapjes, eerste verjaardag, waarschijnlijk gewoon weggegooid 😈
                      Het gedacht dat dat uitschot in je privé heeft gezeten is om gek te worden, ik denk dat ik in staat was tot rare dingen moest ik weten wie het was!

In ieder geval veel sterkte gewenst!

They can steel my watch, but they will never steel my pride!

W.

Anoniem

Erg!!!!! 👿
                        Verzekerd, magere troost weet het!
                        Nergens een back up van uw foto’s?

Ai, spijtig dit te horen. Het ergste is dat je (wss)achteraf direct met een gevoel zit van gelatenheid: ze worden toch niet gepakt en indien wel, lopen ze een uur later terug rond. (zelfde scenario bij mijn ouders 2 X inbraak terwijl ze sliepen) Dit is erg. Op termijn sluipt zo de “vechtersmentaliteit” uit ieder Vlaming / Belg stilaan weg. Onze autosleutels bv. hangen duidelijk zichtbaar in een sleutelkastje. Even zachtjes deur openen, 2 meter verder 4 (reserve ook in kastje) sleutels nemen en hopla 95000 euro weg. Als er iets gebeurd zijn we blij dat “ze” toch niet echt binnen geweest zijn….. 😥

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.