Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 175)
      • Enkele weken geleden gespot op de hoek van A12 en Terbekehofdreef  in Wilrijk ( Pizzahut/Lunchgarden)

Deze leuke 992 Targa 4s met gepersonaliseerde nummerplaat

Ik heb een nrplaat voor op het circuit >    1-BAD-981

Ik zag vanmiddag een Taycan rijden met nummerplaat “NUL_CO2
              Het was te druk om een foto te maken

Ben wel benieuwd of deze “jongen” ook enkel groene stroom koopt om te herladen 😀

it wasn’t me :happydance:

+1 :happy:

J

Heb je die “1-” weggedaan of weten ze in Sterrebeek niet wat centreren is? 🙂

deze morgen in Sterrebeek 😉

Die 911 turbo met” vroemm” n°plaat , ben ik reeds 5x tegengekomen in Knokke 😀 die woont er ergens in een stulpje

vrm.png

z3423_pp.jpg

123

dat kan ,maar de meeste die je zit hebben net de herkenbare plaat met zo min mogelijk letters

god
                                    2Fast
                                    F4ST

echte johnny plakken die makkelijk te onthouden zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.