Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 175)
      • [quote=”peter993″ post=191827]Schrijffoutje, of mag het niet anders?
        In de streek van Oostende rijdt een 991 met nrplaat “BIG”. Vraag mij af voor wat dat staat, “groot” op zijn Engels of “varkensjong” in het Nederlands :sarcastisch[/quote]

Aangezien het in West-Vlaanderen is, lijkt verklaring nummer twee mij veruit de waarschijnlijkste! :mrgreen:

gepersonaliseerde platen hebben nu geen cijfer 9 meer vooraan. heb je een oud formaat persoonlijke plaat, dan krijg je tegen betaling van 30 euro een nieuw formaat nummerplaat met erop dezelfde letter/cijfercombinatie.

dat is een goede vraag, ik zou niet weten
            ben hier ook wel eens benieuwd naar

wat gebeurd er met die oude “gepersonaliseerde” nummerplaten type XXX NNN als je nu een andere wagen koopt.
              Krijg je dan dezelfde combinatie met een 1 ervoor?

[quote=”pds trading” post=192410]Dat is waar, maar wat is nu 1000 euro op de prijs van een auto ?

En persoonlijk ? de plaat maakt of kraakt ….. :oops:[/quote]

X2

heb ook een persoonlijke plaat, maar in die tijd was het nog goedkoper 😥

[IMG]http://i57.tinypic.com/2unti.png[/IMG]

In een vorig leven had ik “gratis” MAD-900 op mijn Honda Bol D’or hangen. Chanceke. Nu op de P vind ik CRS ook niet misstaan.

189496_203313569696682_202617413099631_694216_1236238_n.jpg
                    Hier ook een perso plaatje, van in de tijd dat ze nog net iets goedkoper waren… Ik heb dat gedaan om het ‘af’ te maken, al vind ik momenteel 1000€ behoorlijk duur worden voor een plak, terwijl het al overdreven duur is om een sportwagen in te schrijven :bounce:

Elk zen goesting daarin, al zie ik zelf liefst iets origineels of speciaals, niet gewoon Fanny of hahahaha en hihihihi op de simpelste wagen waar je voor dat geld een betere wagen kon kopen… Vroeger moest je net iets mer nadenken, bvb Michael zen Black Series was BAD-455 (Badass gelezen dus), zoiets vind ik super 😀

Die lambo met plaat ‘Police’ ben ik ook al enkele keren tegengekomen, 1x deze zomer toen hij mij kruiste net voordat ik geflitst ben door een anonieme wagen, dus om zo’n statement te maken met zen plak is hij echter wel te :bounce: :loser: :bounce: om ze te zien staan en een medepiloot te verwittigen… Den dezen mag naar de rechtbank :wtf:

PDS

Dat is waar, maar wat is nu 1000 euro op de prijs van een auto ?

En persoonlijk ? de plaat maakt of kraakt ….. 😳

Ive

‘k vind het wel leuk, maar véél te veel geld voor de staatskas.
                        Dan leg k die 1000 Euro liever bij bij een stel velgen, dan aan een stukske verplicht ijzer.

:sarcastisch

PDS

Ik ben wel fan van de gepersonaliseerde platen 😆

Heb op de Porsche gewoon PDS :coolness:

ken

Lol zijn wel enkele goeikes tussen
                            Zelf zou ik dat geld ook in iets anders ‘investeren’ al vind ik het wel leuk, maar zoals ruffie zei, met zo’n persoonlijke nummerplaat weten ze steeds waar je bent

Nochtans meeste bergruimte in de Cayman :popcorn:

Hoe kun je een *porsche kopen ?
                                deze plaat verteld genoeg :mrgreen:
                                a.baa-Porsche-No-Kids-License-Plat.jpg

Van de zomer een recente Cayenne voor mijn neus de snelweg afgehaald zien worden door de politie met nummerplaat FANNY……. Ik dacht dat dit *utje bedoelde maar na een paar weken hoorde ik dat bestuurster zo heet 😳 .

image_2015-01-03.jpg
                                    sommige vertellen een verhaal over winnaars en verliezers …

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.