Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 175)
      • Ik wist niet dat PatrickB een gepersonaliseerde nummerplaat had :sarcastisch :mrgreen: :relaxman:

laatst werd ik door een zilvergrijze 996 in de Craeybeckxtunnel voorbij gevolgen met nr plaat ” BEEP BEEP”

Een gepersonaliseerde plak is iets voor op een X5, Cayenne of een versleten Ex Leaseplan BMW 5 met donkere ruiten….

Ik wist niet dat het voor andere wagens ook kon :mrgreen:
            Die 1000 euro geef ik liever aan naft !!

Dat zou kunnen Wim. maar ik denk dat ze centen en auto’s nog interessanter vinden : http://eclr.net/Home/

Wim

Die houdt van Eclairkes. :mrgreen:

S2

[quote=”larsy” post=191845]

[/quote]

Iemand die die laatste voor me kan vertalen?

(Damn, dan geef je 1000 Euro uit, en dan versta ik het niet 🙂 )

:respekt:

*luv
                      10675801_517073158427353_8268258518725454386_n.jpg

[quote=”pds trading” post=191844]Rambo komt hier uit de buurt en staat op M5 :wink:[/quote]

Dan wisselt RAMBO van plaat tussen de M5 & de Hummer. :wtf:

[quote=”RODONDO” post=191834]Naar mijn mening geef ik liever geld aan een goed doel….. in een kleine kustgemaante rijdt een Hummer rond met “RAMBO”, een Lambo met “POLICE”, in een kempisch stadje een nieuwe Range met “TESS” enz….. hoe onozel kan het nog worden ? (uiteraard mijn persoonlijke mening)[/quote]

De witte lambo gallardo heb ik ook al gezien met nr. Plaat “POLICE” kvind da nog goed gevonden… Voor de rest is da ook groot geldspel hé… Geef liever 1000 eurots uit aan het onderhoud ofzo…

PB

Wat je ook hebt met die nrplaten is dat je er 1000 euro voor betaalt, en als een plezanterik hem van je auto verwijdert en vernietigt, je hem niet opnieuw kan aanvragen. Dus, weg 1000 euro … 😕

Er zijn toch +1300 porsche rijders die het wel Mooi vinden (en dus een p.plaat heben gekocht)
                                Dan heb ik het enkel over p rijders

Ieder zen ding . Je naam erop vin ik zelf ook niets .

Maar bv zoals dees dus wel

image_2015-01-03-3.jpg

image_2015-01-03-4.jpg

image_2015-01-03-5.jpg

image_2015-01-03-6.jpg

image_2015-01-03-7.jpg

image_2015-01-03-9.jpg

Attachments:
                                • image_2015-01-03-8.jpg
                                PDS

Rambo komt hier uit de buurt en staat op M5 😉

Niet aan mij besteed zo een gepersonaliseerde plaat.
                                    Liever wat anoniem blijven.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.