Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

10 reacties aan het bekijken - 166 tot 175 (van in totaal 175)
      • Dacht ik ook maar niet zo slim.

das duidelijk 😀

Hier in Aalst rijdt er nen 991 rond met ” LOTTO ”

Klopt Rodondo. Zelfs je geld verbranden is nuttiger dan een gepersonaliseerde plaat. :think:

Eergisteren een Panamera GTS gezien met CHRISTL als nummerplaat.
              De geitenwollen sok achter het stuur vond het gaspedaal niet denk ik aangezien die KIA Picanto naast hem sneller optrok.
              Ergste is, die KIA deed zijn best niet eens want er zat een oud dametje in. 😆

Naar mijn mening geef ik liever geld aan een goed doel….. in een kleine kustgemaante rijdt een Hummer rond met “RAMBO”, een Lambo met “POLICE”, in een kempisch stadje een nieuwe Range met “TESS” enz….. hoe onozel kan het nog worden ? (uiteraard mijn persoonlijke mening)

S2

“BIG” ook al tegengekomen op de E40 richting kust 🙂

Ja ofwel ben je voor ofwel tegen.

Ja fuck off mag niet .
                    Ja die personen met een RODE boxster/cayman toch

😀

tja…… :think:

Vind er niets leuks aan…..fcuk off zal wel zijn omdat fuck off niet toegestaan is
                      maar zegt veel over de persoon die ermee rond rijdt :censored:

Schrijffoutje, of mag het niet anders?
                        In de streek van Oostende rijdt een 991 met nrplaat “BIG”. Vraag mij af voor wat dat staat, “groot” op zijn Engels of “varkensjong” in het Nederlands :sarcastisch

Ik vin deze leuk

image_2015-01-03-2.jpg

10 reacties aan het bekijken - 166 tot 175 (van in totaal 175)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.