Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 175)
      • Je kan ook altijd iets doen zoals bv “NCC-1701”. Je moet al een echte nerd zijn om deze te begrijpen en te onthouden 😀 :engeltje:

0
        123

gepersonaliseerde plakken vind ik een beetje contraproductief.. het valt zo op.
          stel dat je ergens gezien wordt op snelheid, en iemand wil klagen, gaan ze je plak veel beter onthouden en kunnen rapporteren.

Dus 1000 of vroegere 2000 euro betalen, om rapper gekloot te zijn.. no thx.

0

rs_n.jpg

0

_home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_11795_IMG_0149.JPG

Den deze wil ik wel :first:

0

in mei van dit jaar werd in de kranten de prijsverlaging aangekondigd; toenmalige timing “De minister hoopt dat de pijsverlaging in augustus plaats kan vinden.” Maar het oude tariief is nu nog steeds van toepassing.

0

Als ik mij niet vergis zijn ze ondertussen al van 2k naar 1k gegaan.
                  Check eens bij DIV online…..

0

de prijzen van de gepersonaliseerde platen zouden halveren, al iemand iets gehoord wanneer dit zou doorgevoerd worden ? :popcorn:

0

(Bijna) even leuk en VEEL minder duur zijn de gepersonaliseerde nummerplaathouders.

Attachments:
                      • IMG_0148.JPG
                      • IMG_0149.JPG
                      0

OPA-007.jpg

0

Een Zweedse collega heeft een kameraad en die heeft op zijn Porsche de volgende nummerplaat. DUST4U . Hij wou jammer genoeg geen foto doorsturen …

0

Een Rooms Katholieke Porsche-rijder?

Hier nog een andere : gepikt van FB

IMG_0444.JPG

0

rk.jpg

0

IMG_0118.JPG

0

DSC_1411-lowres.jpg
                                  :mrgreen:

0

beau4

beaufort.jpg

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.