Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 175)
      • Je ziet het, als GOD al met een watergekoelde Porsche …. 😀 rijdt, moet het toch goed zijn :happydance:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170227_02754692

Patrick

ik snap niet dat dit nieuws is … met wat zou die anders rondrijden???

Met Italiaanse auto’s zoals zijn management team in Rome 😈 … neen neen, de baas weet wel beter :happydance:

991_2TTcab.jpg

porsche-997-targa-4s-mk2.jpg

Dit vond ik wel een coole plaat (geen idee wie die vrouw is).

Attachments:
                  • 15747371_10209573453146324_8179167667964948382_n.jpg

Enkele weken geleden deze 2 leuke wagens gespot op een bijeenkomst te Hélécine :

Nog iemand op zoek naar inspiratie voor een originele nummerplaat en misschien een andere uitlaat?

Nog iemand op zoek naar inspiratie voor een originele nummerplaat en misschien een andere uitlaat?

[quote=”Yellow Submarine” post=242136]Vraagje: enkel van de mannelijke geaardheid? 😀

Ik heb namelijk nog nimmer een dame gezien in één van zijn filmpjes…[/quote]

Beuu … weet ik niet. Ik heb daar echt niet op gelet… zou het niet weten. Ik was geconcentreerd op de auto’s en laat mij op dat moment niet afleiden door wat vrouwelijk schoon…ik zit zo niet in mekaar :engeltje: :engeltje:

img_991rs.jpg

Vraagje: enkel van de mannelijke geaardheid? 😀

Ik heb namelijk nog nimmer een dame gezien in één van zijn filmpjes…

Aaaahhh ik ben niet meer mee in deze moderne tijd, de Titalianen stonden in de rij om met “die kerel” op de foto te gaan!!!

Hij heet Tim, zijn bijnaam is Shmee en zo heet ook zijn blog: Shmee150 Blog

Rijdt op dit ogenblik ook McLarren en Ferrari. Doet me soms aan iemand anders denken… :popcorn:

Die GT4 is trouwens een blauwe, maar gewrapt in die gelige kleur!

An English man in Italy…

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25.jpeg

Stond op de deze

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.