Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 175)
      • DAF911.jpg

0

0

zelfcensuur… :engeltje:

0

[quote=”Sensa911″ post=196377]he mannen, ‘t is al wel even geleden dat ik met de zedenpolitie ben in aanraking gekomen. Ondertussen ben ik al wel even vrij he![/quote]

al terug opgepakt? :think:

yesterday’s picture :censored: :coolness:

0

911 III op,…….een cayenne

0

he mannen, ‘t is al wel even geleden dat ik met de zedenpolitie ben in aanraking gekomen. Ondertussen ben ik al wel even vrij he!

0

:up:

0
                    F

Wel goed proberen spellen hé Sensa: het is CROCKETT :mrgreen:

Lijkt me wel op je lijf geschreven hoor daar niet van :drink:

0

Uit “Het Belangske” … voor diegene die te ver van het middelpunt van de wereld wonen en het niet kennen dit is “Het Belang Van Limburg” :

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150203_01508538/fod-mobiliteit-verzamelt-de-grappigste-nummerplaten

Ik vind de lijst redelijk slaapverwekkend. Alleen de ROCKET bracht mij op idee van een mogelijke : KROKET.

0

De waarheid :
                          moet gezegd worden
                          heeft haar rechten
                          is de beste verdediging

dus … waarom zou je ze niet op je *porsche hangen? :relaxman:

0

Horny G zal erover zijn, zeker? :engeltje:

0

@FLAT-SIX: Had ik u zien aankomen had ik u zeker aangesproken en gefeliciteerd met uw goede smaak. :first: Ik zag het maar bij het buitengaan. Dan nog terug binnengaan zou er wat over geweest zijn.

0

[quote=”Harley G” post=192878]Ik speel ook met het idee van een gepersonaliseerde nrplaat. Maar wat :think:[/quote]

uit de losse pols :
                                987 FAN
                                P ADDICT
                                PLEZANT
                                JOEPIE
                                KNOTSGEK
                                O Y G B Y N G B (once you go black you never go back)
                                YOUR WISH
                                BETAALD
                                ZONDIG
                                TOPLESS
                                TOP GEAR
                                AFBLIJVEN
                                P RIDDER
                                NIE KIJKEN
                                NIET VERW8
                                ASSKICKER (ooit gezien op een Koenigsegg in Stockholm)
                                FIAT PANDA
                                … inspiratie is op …

0

Had ik geweten dat er iemand van het forum was hadden we een klappeke kunnen doen.
                                  Toen ik terug naar mijn wagen ging was Yellow Submarine weg….

0

Ik speel ook met het idee van een gepersonaliseerde nrplaat. Maar wat :think:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.