Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 175)
      • DAF911.jpg

zelfcensuur… :engeltje:

[quote=”Sensa911″ post=196377]he mannen, ‘t is al wel even geleden dat ik met de zedenpolitie ben in aanraking gekomen. Ondertussen ben ik al wel even vrij he![/quote]

al terug opgepakt? :think:

yesterday’s picture :censored: :coolness:

911 III op,…….een cayenne

he mannen, ‘t is al wel even geleden dat ik met de zedenpolitie ben in aanraking gekomen. Ondertussen ben ik al wel even vrij he!

:up:

F

Wel goed proberen spellen hé Sensa: het is CROCKETT :mrgreen:

Lijkt me wel op je lijf geschreven hoor daar niet van :drink:

Uit “Het Belangske” … voor diegene die te ver van het middelpunt van de wereld wonen en het niet kennen dit is “Het Belang Van Limburg” :

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150203_01508538/fod-mobiliteit-verzamelt-de-grappigste-nummerplaten

Ik vind de lijst redelijk slaapverwekkend. Alleen de ROCKET bracht mij op idee van een mogelijke : KROKET.

De waarheid :
                          moet gezegd worden
                          heeft haar rechten
                          is de beste verdediging

dus … waarom zou je ze niet op je *porsche hangen? :relaxman:

Horny G zal erover zijn, zeker? :engeltje:

@FLAT-SIX: Had ik u zien aankomen had ik u zeker aangesproken en gefeliciteerd met uw goede smaak. :first: Ik zag het maar bij het buitengaan. Dan nog terug binnengaan zou er wat over geweest zijn.

[quote=”Harley G” post=192878]Ik speel ook met het idee van een gepersonaliseerde nrplaat. Maar wat :think:[/quote]

uit de losse pols :
                                987 FAN
                                P ADDICT
                                PLEZANT
                                JOEPIE
                                KNOTSGEK
                                O Y G B Y N G B (once you go black you never go back)
                                YOUR WISH
                                BETAALD
                                ZONDIG
                                TOPLESS
                                TOP GEAR
                                AFBLIJVEN
                                P RIDDER
                                NIE KIJKEN
                                NIET VERW8
                                ASSKICKER (ooit gezien op een Koenigsegg in Stockholm)
                                FIAT PANDA
                                … inspiratie is op …

Had ik geweten dat er iemand van het forum was hadden we een klappeke kunnen doen.
                                  Toen ik terug naar mijn wagen ging was Yellow Submarine weg….

Ik speel ook met het idee van een gepersonaliseerde nrplaat. Maar wat :think:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.