Leuke nummerplaten op Porsches

Home Forum Zeverhoekje Leuke nummerplaten op Porsches

• Maker
    Discussie

• S2

Ik vond niet onmiddellijk een topic rond de nieuwe gepersonaliseerde platen, dus even een nieuwe geopend 🙂

Gisteren in de buurt van Sint-Niklaas, een grijze Boxster 981 met de nummerplaat “FUNFOR-2”

Leuk gevonden moet ik zeggen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 175)
      • Juist!

PC147828.jpg

Attachments:
        • PC147827.jpg
        0

2-FAST-4-U 😆

Neen, is een gewone :engeltje:

Het idee van mijn FLAT-SIX nummerplaat is om deze bij te houden en te wisselen als ik van Porsche wissel :mrgreen:
          En heb mij gezworen altijd minstens 1 flat-6 in bezit te hebben dus zou geen probleem mogen zijn 😀

PS: Yellow Submarine, ik denk dat ik naast jou heb gestaan bij Porsche Center Mechelen bij de opening.

0

Nummerplaat? “The other Flat-six”? 😀

0

[quote=”Yellow Submarine” post=192835]Op deze wel ja. Hij zal wel ooit naar de 911 moeten overstappen want de Cayman (en Boxster) worden worden weldra FLAT-FOUR.
              :sarcastisch[/quote]

Don’t worry, heb naast de Cayman ook nog een 911 😆

Attachments:
              • 6_2015-01-09.jpg
              • 015.jpg
              0

[quote=”terrum” post=192740]De Michel van Contrimo heeft het toch maar gekunnen, van gewone man naar een bedrijfsleider, sommige kwatongen beweren niet allemaal even zuiver maar hij heeft ze toch hé. als het toch niet allemaal zuiver zou zijn dan vraag ik me af waarom zijn imperium gewoon blijft groeien en daar kan ik dan alleen maar respect voor hebben.
                naar het schijnt, als je hem als vriend hebt is het een toffe gozer :respekt:[/quote]
                Daarom ben ik er dan ook benieuwd naar. Benieuwd of zijn imago wel overeind blijft, in tegenstelling tot die anderen.

Kontrimo spel je met een K overigens.

0
                Ive

[quote=”terrum” post=192636][quote=”Egheuens” post=192528]Vanmiddag op de parking van het UZA….

No porsche but damn… :salut:[/quote]

Contrimo, binnenkort te zien in the sky is the limit heeft er ook zo ééntje in’t zwart met als plaat BMW-I-8 of toch iets wat hier op trekt[/quote]

Die heb ik onlangs in Knokke zien staan. Plaat was I8-BMW Ik dacht nog, te interpreteren als I hate BMW maar da’s wa belachelijk op een BMW 😮 Zal eerder als het typenummer bedoeld zijn 😀

0

Op deze wel ja. Hij zal wel ooit naar de 911 moeten overstappen want de Cayman (en Boxster) worden worden weldra FLAT-FOUR.
                    :sarcastisch

0

idd, ongeveer de meest geschikte plaat voor een Porsche! wijs gedaan!

0
                      PDS

Dat is inderdaad een goed bedachte combinatie :first:

Had ze hele tijd geleden hier al zien passeren en was ze niet vergeten :up:

:popcorn:

0

Dit is mijn gepersonaliseerde nummerplaat sedert april van dit jaar :

Attachments:
                          • 11_2015-01-08.jpg
                          0

De Michel van Contrimo heeft het toch maar gekunnen, van gewone man naar een bedrijfsleider, sommige kwatongen beweren niet allemaal even zuiver maar hij heeft ze toch hé. als het toch niet allemaal zuiver zou zijn dan vraag ik me af waarom zijn imperium gewoon blijft groeien en daar kan ik dan alleen maar respect voor hebben.
                            naar het schijnt, als je hem als vriend hebt is het een toffe gozer :respekt:

0
                            PDS

Ik heb deze zomer in Knokke in de Monroe Harry & Olga leren kennen. Zijn vrienden van mijn vriend ….

Is inderdaad wel een “speciaal” figuur :think:

0

Kontrimo, daar ben ik benieuwd naar. Ik heb deels naar vorige afleveringen gekeken en wat mij betreft waren het stuk voor stuk meelijwekkende figuren, rijk of niet…

0
                                PDS

Inderdaad, zover ik weet heeft die nog alles :up:

0

Alles is der nog, bmw X6M, Ferrari, BMW M3, Corvette, R8 enz, juist de helikopter is weg denk ik 😀

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 175)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.