licht probleem 911 1985

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 licht probleem 911 1985

• Maker
    Discussie
  • Hallo , na het plaatsen van eu gekeurde koplampen werkt mijn verstraal functie niet meer.
    Iemand een idee? Ik zet het contact op en trek de licht knop helemaal naar achter.
    Vervolgens kan je met die linkse stuur hendel trekke en duwen.
    Ik heb helaas enkel maar op 1 manier licht. In de middelste stand.
    Ik zie dan ook een lampje in men km teller heel zwak branden . Amper het gloeidraadje.
    Batterij is vol!

Any ideas ?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • hmm hier staat geen nummer op die plek , misschien vervangen geweest door origineel stuk.
      Staat er onderaan de motor ook geen nummer? die van de versnellingsbak heb ik gezien

Wim

Jep.

van 85 , btw zit het motor nummer bij een 3.2 op dezelfde plek als bij een 2.7?

Wim

Zit er toch iets niet goed in de schakeling.

Welk bouwjaar is de Porsche van je.

Massa ook goed schoon gemaakt. 💡

het werkt dus niet 🙂 ik krijg ook maar 5 volt en heb enkel licht als ik die stuur hendel in de middelste stand zet? en de lichten schijven redelijk hoog..
              Als ik de hendel naar achter trek heb ik niets meer.. ook niet als ik hem helemaal naar voor duw

Wim

Normaal gesproken moet dat dan ook werken.

dat had ik toen ook gedaan. En ik had enkel stroom tussen massa(groene draad) en de gele 12+v
                  en massa en blauw gaf geen 12 v wel 5 ofzo.. ik dacht misschien werkt de relais niet omdat er maar 1 lamp was aangesloten.
                  Kan dit?

Wim

Anders even meten of testlamp gebruiken bij de koplamp op welke stand welke vorm van licht je hebt.

Die americanen toch e 😀 ik volg die indien iemand een oplossing weet?.
                      Ik kan me 3 kleuren herinneren blauw geel en groen? En dan heb je nog 2 draden voor de pinker .

Wim

Klopt, maar die zijn anders geschakeld op de lichtknop bij Amerikanen.

hoezo? op de originele lamp staan zijn er zoals op elke lamp 3 aansluitingen
                          1 massa en Hoog en laag licht toch?

Wim

Schakeling is anders van EU dan Amerikaans.
                            Dus even stroomschema erbij nemen, en volgens die methode aansluiten.

Ik dacht dat er 2 draden anders moeten aangesloten worden, maar kleur weet ik helaas niet meer. 😳

hoi
                              heb dit wekend mee gedaan aan kastelen rit
                              en merkte dat ik ook geen groot licht heb
                              ook europese nieuwe lampen ingezet
                              dus ga volgen of iemand oorzaak weet
                              vr gr harry
                              :drink:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.