lidkaart pfb

Home Forum Zeverhoekje lidkaart pfb

• Maker
    Discussie
  • wes-rs zijn idee met stickers heeft mij ook op een idee gebracht.
    waarom geen lidkaart voor de leden en korting bij winkels enz.. proberen te versieren daar er hier toch veel in het bedrijfsleven zitten of werken.
    zou ook een troef zijn om extra sponsors naar het forum of treffen te halen daar er hier een paar duizend leden zijn die eventueel een aankoop of zo zouden kunnen doen.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Gelukkig zijn er altijd meerdere wegen die naar Rome leiden.

Leden heel interessante voorstellen van jullie kant .
        1 van de voorstellen zit eraan te komen en is in voorbereiding . 😉

Wait and see .

Heel goed Wim ❗
          Fora waar ik gebruik van maak hebben die knop en die krijgen ook een bijdrage van mij.

Heb je dan nog wel sponsoren nodig, zoals die er nu zijn?
          Geen idee wat daar nu de functie van is…..onderhoudskosten…??

Wim

Ik zit op verschillende forums, en er zijn er bij die onderaan de pagina een donatie button staan hebben.
            En er zijn er zelf bij dat je zonder donatie bv geen verkoop topic kan aanmaken of iets anders kan aanbieden, dat is dan afgeschermd.
            Dit hoeft nu voor mij ook weer niet, ieder is gelijk en daar mag je geen onderscheid in maken.

Maar op het moment dat je daar op klikt kun je een gift doen, en ieder bepaald zelf hoeveel, en komt dan rechtstreeks op de rekening van het forum.

Eigenlijk niet meer als normaal, want ze krijgen hier voordelen genoeg van hulp, en dat mag toch wel een paar euro kosten hè. :think:

@ cabrio wim: een donatie button :applaus: :applaus: :applaus:
              zie je wel samen komen we er!
              goeie oplossing Wim!
              ik zal alvast er één doen :salut:

Wim

[quote=”john.beton.” post=120828]
                server enz. kosten toch ook al wat, en wij zo goedkoop maar op het forum zitten?
                ik heb :respect2: voor de mensen die er zoveel voor doen om dit hier te realiseren.[/quote]

Voor die mensen (dus forum leden) kunnen ze dus ook een donatie button voor plaatsen op het forum, en kunnen deze leden vrijwillig een gift/donatie doen 1 keer per jaar in de forum kas.
                Zo kun je die kosten ook beperkt houden en de inkomsten gebruiken voor de server of een extra voor de leden bij een rit.

Voor mij hoeft een echt commercieel forum niet, maar moet wel kunnen overleven.
                Dus de mensen die er nu aan werken (belangeloos) hebben ook kosten, en op die manier van donatie kunnen ze veel meer verwezenlijken voor het forum.

[quote=”WES-RS” post=120818]Kortingen zijn moeilijk te regelen vrees ik. Feit, er zijn een x-aantal 1000 leden, maar hoeveel hiervan zijn actief? En hoe onderscheid maken tussen actief lid en niet? Want anders gaan er NOG meer leden bijkomen hier die geen enkele bijdrage hebben maar wel lekker een korting vangen. En sponsors zijn inderdaad leuk om bepaald evenementen financieel bij te staan, maar 1: voor dat handje vol mensen dat maar aanwezig kan zijn. En 2: al die sponsors willen ruimte hier op het forum om hun banners neer te zetten en dergelijke. Resultaat, een traag forum met veel reclame-troep op en onduidelijkheid.[/quote]
                  onder de 150 berichten geen lidkaart bv.
                  reclame enkel bij een rit op het drukwerk.
                  op de site beperkte plaatsen tegen degelijke vergoeding.
                  server enz kosten toch ook al wat en wij zo goedkoop maar op het forum zitten?
                  ik heb :respect2: voor de mensen die er zoveel voor doen om dit hier te realiseren.

Kortingen zijn moeilijk te regelen vrees ik. Feit, er zijn een x-aantal 1000 leden, maar hoeveel hiervan zijn actief? En hoe onderscheid maken tussen actief lid en niet? Want anders gaan er NOG meer leden bijkomen hier die geen enkele bijdrage hebben maar wel lekker een korting vangen. En sponsors zijn inderdaad leuk om bepaald evenementen financieel bij te staan, maar 1: voor dat handje vol mensen dat maar aanwezig kan zijn. En 2: al die sponsors willen ruimte hier op het forum om hun banners neer te zetten en dergelijke. Resultaat, een traag forum met veel reclame-troep op en onduidelijkheid.

bij mij niet
                      wij hanteren correcte prijzen en hebben niet de ruimte om kortingen te gaan geven

[quote=”etieke” post=120809]korting ?
                        vies woordje , ga maar in de hoek staan.[/quote]
                        een pfb’er krijgt bij mij alvast korting in de winkel :happy:

korting ?
                          vies woordje , ga maar in de hoek staan.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.