Liefhebber, geen eigenaar stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Liefhebber, geen eigenaar stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Arnold
    Deelnemer

Hallo allen,

Mijn naam is Arnold, ik ben een hobbymatig fotograaf en autogek uit Nederland en ik heb mij zelf op dit forum aangemeld naar aanleiding van de Porsche Scene Live meeting van gisteren. Ik zou hier graag wat foto’s van mijn hand delen met jullie 🙂 Dus die volgen straks in het betreffende topic.

Maar eerst, wel zo netjes, even wat meer info over mij.

Ik ben van bouwjaar 1983, woonachtig in Weesp (Naast Amsterdam) met mijn, Porsche-gekke, vriendin. We hebben momenteel 2 auto’s.

Een Volkswagen Golf mk2, 1.6 tour:

& een BMW E30 325i touring

Verder ben ik zoals gezegd een hobbymatig fotograaf, ik zou het leuk vinden hier ook wat werk te laten zien 🙂

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • ge moogt natuurlijk ook foto’s van die dames ophangen hé maar ik denk niet dat ik daar toelating ga voor krijgen :happy:

Mooie foto’s, mooie auto’s en mooie dames, me like :up: :respekt:

welkom en laat je foto’s maar komen, je kan mssch forumleden vinden die een supersize foto van hun prachtige bolide willen laten maken voor hun living of garage

Welkom Arnold ,mooie foto’s maak je ,hopelijk mogen we hier nog veel werkjes van u bewonderen :up:

Hoi Arnold. Welkom hier.
                Heb eens even op je FB gekeken en er zitten zeker mooie plaatjes tussen! :up:

Ik probeer zelf ook wel eens een foto te trekken van men wagen en zo nu en dan zit er wel eens eentje bij die aardig gelukt is maar je merkt toch direct wel het verschil als er een (hobby)fotograaf aan het werk geweest is .

Mooi :coolness: :applaus:

Welkom enne ik heb al veel mooie foto’s gezien op je FB! :up:

Welkom, mooie foto’s trouwens

Dank jullie wel!

Foto’s van het PSL treffen post ik allemaal in het betreffende topic. Om niet al te off-topic te zullen gaan hier 🙂 En voor de mensen die het interessant vinden heb ik een fotografie facebookpagina aangemaakt met een behoorlijk aantal foto’s erop.

S2

Welkom en van foto’s zijn we hier gek, dus laat maar komen 🙂

Wim

Welkom op het Belgische forum Arnold :up:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.