liefhebber Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! liefhebber Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hoi,
    Ik heb altijd graag een Porsche 911 gezien van toen ik klein was. Nu Bijna 50 j.
    Het is een droom om een 964 cabrio in het bezit te hebben.
    Het moet plezier geven en geen nachtmerrie worden, dus een eerlijke Porsche.
    Dus nu ben ik opzoek.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • PM

+1 :happy:

Roep 964 cabrio en ik word wakker uit mijn winterslaap :happy:

Welwel, Sensa ‘s back!! :happydance:

Wie kan zoiets beter verwoorden dan Foost … een 964 cabrio … een zaligheid, zeker met dak open of, indien het weer iets tegenzit, met de achterste venster eruit (gaat makkelijk met behulp van een ritssluiting) :up:

964 cabrio is plezier in het kwadraat, , ik verzeker je dat je hiermee pas echt letterlijk en figuurlijk uit je dak zal gaan …
              De cabrio van het model Carrera 964 laat ook toe om het achtervenster neer te klappen, een heel bijzonder audio-visueel spektakel is dan het deel van de gelukkige bestuurder !!!

Welkom !

Op het PFB niets dan Porsche liefhebbers.
                Hier ga je heel veel info vinden aangaande je zoektocht.

Hou ook de forum aangeboden wagens goed in de gaten.
                Dit zijn goede exemplaren.

Kan zijn voorkeur nochtans goed begrijpen, Deepee. :mrgreen:

@ TS, welkom trouwens en succes met de zoektocht, het zoeken op zich kan ook al een heel toffe bezigheid zijn.

je zal je hier snel thuis voelen. eens de potentiële kandidaten langs komen zal je hier nuttige info kunnen vergaren.
                    wat ik me afvraag: waarom een voorkeur voor 964 en prefereer je een cabrio?

Welkom lange en hopelijk vind je de Porsche van je (jeugd)dromen….

Welkom en veel plezier bij het zoeken…. we horen het graag als er nieuws is… :driver:

Welkom
                          Heb ook (te) lang gewacht om mijn kinderdroom te realiseren… tot een jaar geleden.
                          Veel succes met je zoektocht en laat je heel goed informeren door echte kenners en die zijn hier op dit forum absoluut aanwezig. Rijden in een P is zalig maar de zoektocht ernaar is ook heel fijn. Informeer en vergelijk zodat je droom niet uitmondt in een nare droom.

Welkom 😀

Welkom en fijne zoektocht :up:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

XXX

Welkom en veel plezier met de zoektocht :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.