Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Lift-Bars
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door porschky.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
lieve scheetjes,
zoals ik al eerder zei kwam de prijs van 1500 euro voor het initieel getoonde model mij als duur over, aangezien ik destijds volledige bruggen voor 2000 euro te koop zag staan. Ik heb het echter eens opgezocht, en jawel: ik heb de info teruggevonden die ik in gedachten heb, en wat blijkt: die verkoopt wel degelijk zo een kleiner model zoals in het begin getoond voor 525 euro incl!!! Toch een klein verschilletje, nietwaar!! En de volledige brug, die zoals gezegd een extra parkeerplaatsje eronder kan creëren, komt effectief op 2050 euro incl. Geïnteresseerden kijken best eens op http://www.TOOLS.VOCOR.NL
‘t is dat het graag gedaan is…[quote=”Mushroom” post=115873]
Ik koop zo’n brug met 4 palen, koop wat Keverkes op, zet die één voor één op die brug en met een plafond van 2,5 meter hoog kan je kiezen hoe hoog je hem wil :first:
.[/quote]Voor mij mag je er een 964 speedster van maken. :respekt:
Dat begrijp ik ook je standpunt, maar als je toch van plan bent om zelf veel te gaan doen aan de Porsche is dit wel handig.
Want op 4 van die steuntjes je werk aan de remmen of onderkant van de auto te doen is maar gevaarlijk in mijn ogen.
Plus je bent ‘s avonds gebroken mens. 😉Hmmm…
Daar een Porsche toch een platgestampte kever is ga ik geld verdienen, BIG time!
Ik koop zo’n brug met 4 palen, koop wat Keverkes op, zet die één voor één op die brug en met een plafond van 2,5 meter hoog kan je kiezen hoe hoog je hem wil :first:
Infinite Porschkes voor ‘t geld van ne Kever!
God, I’m smart!! :respekt:Maar nu effe serieus. Ik had ook dezelfde bedenking, 1500 Euro voor zo’n klein “prul” terwijl “een echte” maar een 2000 Euro kost, als je ‘t dan bekijkt zoals Wim moet je hem dan eigenlijk toch weer gelijk geven. Ik denk er nog even over na in elk geval.
Als je de benodigde hoogte tenminste hebt in je garage.
Je zou niet de eerste zijn, die zijn wagen wat platter duwt. :wtf:En een extra parkeerplek creëren, dat kan ook op andere manieren. :relaxman:
af en toe koop ik in de Carrefour eens het tijdschrift Auto Klassiek, en in die oldtimertijdschriften staan vaak ettelijke interessante advertenties voor dergelijke handige doe het zelf artikelen. Was verbaasd dat een echte hydrolyse brug die de hele auto helemaal omhoog kan krikken, en op die manier zelfs een extra parkeerplaatsje er onder kan creëren(!!), reeds vanaf 2000 euro te krijgen is!! 😯 Amper 500 meer dan deze kleinere versie zoals hierboven vermeld!
Volledig met u eens Wim, alleen moet iedereen voor zichzelf uitmaken waar de grens ligt.
Gelijk heb je Wim, het is een investering die zich zelf terug verdiend.
Ik heb zelf dit jaar rondom schijven en remblokken gestoken voor net geen 650€.
Een olie wissel met oliefilter, kost me geen 100€.En dit zijn dingen die haast echt iedereen zelf kan.
[quote=”Mushroom” post=115801]Wat kost dat Wim?[/quote]
Inderdaad tussen de 1400 en 1500 euro in BTW.
[quote=”S2″]Vond dat best veel geld[/quote]
Valt best mee denk ik, als je ziet dat je voor een grote beurt voor de Porsche meer kwijt bent als er wat gebeuren moet aan de remmen of zo.
En als je dan zelf gaat sleutelen, heb je hem zo terug verdiend, maar dat zal ik waarschijnlijk verkeerd zien dan.[quote=”Remmel” post=115818]Die lift bars zou ik wel willen kopen!
Superhandig bij het wisselen van zomer/winterwielen, scheelt 50% van de “kriktijd” 8)[/quote]
Ik krik de Boxster zonder probleem (onder het achterste punt) met beide wielen van de grond. 😉Lijkt mij niet zo makkelijk gebruikt te vinden, tenzij iemand er één weet staan?
Zo een poetsbrug als Wim voorsteld moet je voor de hobby gewoon gebruikt gaan kopen.
Beetje de verkoopsites in de gaten houden..tenzij je idd niet op een 1000euro of meer kijkt…
Die lift bars zou ik wel willen kopen!
Superhandig bij het wisselen van zomer/winterwielen, scheelt 50% van de “kriktijd” 8)Ziet er idd een handige tool uit Wim. En de hoogte lijkt mij ook perfect te zijn om diverse soort werken te kunnen uitvoeren. Er is hier blijkbaar wel meer interesse in dit soort tools.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.